فال حافظ

فال حافظ امروز | فال حافظ آنلاین با معنی چهارشنبه 29 فروردین 1403

فال حافظ آنلاین با داشتن بهترین و کاملترین تعبیر و تفسیر فال حافظ درست در بین تمامی فال ها، به شما در تفسیر فال خود کمک می کند.

فال حافظ امروز | فال حافظ آنلاین با معنی چهارشنبه 29 فروردین 1403

فال حافظ یکی از قدیمی ترین و پرطرفدارترین فال در بین ما ایرانیان می باشد. در قدیم وقتی می خواستند فال حافظ بگیرند این کار را یکی از بزرگان به صورت انگشتی و با دست انجام می داد.

انجام فال حافظ کار هر شخصی نبوده و فقط انسان های ویژه ای اقدام به گرفتن  فال حافظ  می کردند. فال حافظ اغلب برای موارد عاطفی و عشقی انجام می شود و تعبیر و تفسیر و توضیح این فال ها هم اکثرا بر همین مبنا می باشد. فال حافظ بر مبنای عرفان انجام می شود.

فـال حـافـظ آنلاین امروز متولدین فروردین

جواب فال شما: غزل شماره ۸۹ از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:منتظر بازگشت کسی هستی که می تواند تو را از بند غم و اندوه رها سازد. سبب ساز و چاره ساز مشکل تو تنها خداست. از او مدد بجوی. هرگز در زندگی کار امروز را به فردا مینداز چرا که ممکن است فردا خیلی دیر باشد. از مشکلاتی که بر سر راهت به وجود می آیند شکوه مکن شاید که خیر و صلاح تو در این است و تو خود از این امر غافلی.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حضرت حافظ در بیت های هفتم و هشتم می فرماید:

* دلق و خرقه زهد، ریا در آتش بینداز که کمان ابروی ساقی با تیر و ناز و غمزه خود گنج محراب عبادت را نیز ویران می کند.

حضرت حافظ خطاب به جانان می گوید:

* حاشا و هرگز که من از جور و جفای تو بنالم و شکایت کنم. زیرا ظلم لطیفان سراسر لطف و احسان است.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۲- در انتظار کسی یا چیزی به سر می بری و فکر می کنی تنها راه سعادت و خوشبختی شما، در رسیدن به این نیت است. مطمئن باش که این نیت، ارابه ای است که چهار چرخ آن، توکل بر خدا، پشتکار، سرعت عمل و ژرف اندیشی است.

۳- جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد. تا دیر نشده، اقدام کن و همین پنجشنبه به یکی از مشاهد متبرکه برو و دعا کن و نذری که کرده ای ادا کن. سوره مبارکه المائده از آیه ۴۰ تا ۷۰ را با معنی و حضور قلب بخوان که گشایش است.

۴- در خانه، همه شما را خیلی دوست دارند و او نیز شما را بی اندازه دوست دارد اما شما فردی زود رنج و نازک و نارنجی هستی که به غوره ای سردی می کنی و به کشمشی گرم.

۵- گمشده پیدا می شود. مسافرت عالی است. خرید و فروش هر دو نافع و سودمند می باشد. طلاق عملی است و ازدواج به سادگی انجام نمی گیرد. قرض ادا می شد. سفر کرده فعلاً نمی آید ولی حالش خوبست. بیمار شفا می یابد.

۶- موفقیت در چند قدمی شماست. به زودی پرنده خوشبختی بر بام منزل شما خواهد نشست.

۷- جدیداً دچار سردرد و ناراحتی شده اید. بهتر است خود را از دعوای آنها کنار بکشید. چون آنها عقل و سازگاری درستی ندارند و از فرهنگ متفاوتی پیروی می کنند.

۸- اوضاع به زودی تغییر خواهد کرد و اسب کامیابی در جلوی خانواده شما خواهد ایستاد. نگران نباش.

 فـال حـافـظ آنلاین امروز  متولدین اردیبهشت

جواب فال شما: غزل شماره ۴۱۰ از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:نیتی که در سر داری برازنده توست و تو لیاقت و شایستگی رسیدن به آن را داری و اکنون که شانس به تو روی کرده است، بهترین زمان برای انجام این نیت است. گرچه به نظرت می آید دیر شده و از تو گذشته است، اما اشتباه می کنی. تو هنوز هم فرصت آغاز داری.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- اخیراً شما، همسر یا پدرتان اوضاع و احوال خوبی برخوردار شده اید. ملاقات های مهمی و گردش کار خوبی داشته اید. بدان که طالع شما در برج سعد است. بخوبی از آن بهره بگیر که هر کسی در زندگی یک مرتبه همای سعادت را در آغوش می گیرد و به آثار آن، تا آخر عمر راحت و آسوده می گردد. پس شما مواظب باشید که با بی احتیاطی و عدم تدبیر، آن را پرواز ندهید تا در چشم مردم عزیز بمانید و نیت شما برآورده شود. پس جای نگرانی نیست.

۲- اگر فکر می کنید که مضطرب هستی، برداشت غلط شما از امور زندگی و خانوادگی است در حالیکه نمی دانید او شما را دوست دارد. به شما اطمینان میدهم او از صمیم قلب شما را دوست دارد و کارتان سکه می شود.

۳- از تردید و دودلی دست بردارید که رقیبان در کمین و حسودان در راهند. پس با قدرت تمام، با ابتکار و خلاقیت اوضاع را بدست بگیرید و بدانید که موفق خواهید شد. نگران نباشید. پیشاپیش تبریک می گویم.

۴- کار ما شاید این است که میان گل نیلوفر و قرن، پی آواز حقیقت برویم. پس حقیقت هدیه ای نمی باشد که بسته بندی شده دریافت دارید. بلکه حقیقت رمز و راز دارد که در دل انسان عارف و آگاه و با ایمان چون خورشید درخشانی است که می تابد. همان طوری که در قلب شما، نور معرفت و عرفان تابیده است.

۵- از اینکه او به خانواده اش توجه دارد، ناراحت نباشید. او از شما دلخور است و برای لجبازی این کارها را می کند.

۶- از تهدیدها نترسید. او طبل تو خالی است.

۷- به شما اطمینان می دهم که این نیت با صبر و شکیبایی، توام با زیرکی شما قابل حل می باشد.

 فـال حـافـظ آنلاین امروز متولدین خرداد

جواب فال شما: غزل شماره ۴۲۸ از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:نیتی در سر داری و می خواهی کار تازه ای را آغاز کنی. فکر می کنی با آغاز این کار به آرامش خواهی رسید، اما بدان که کار و زندگی و خانواده همه بهانه هایی است برای بودن. اگر می خواهی به کمال برسی، روح خود را بزرگ کن و خود را اسیر دامهای دنیا نکن. وجود انسان معمای پیچیده ی طبیعت است که کسی از راز آن آگاه نیست و تنها کسانی از این امتحان سربلند خارج می شوند که به خدا توکل داشته باشند.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حضرت حافظ در بیت های هشتم و نهم می فرماید:

* ای ساقی کشتی شراب را به ما بسپار تا از دریای بیکران غم عشق به سلامت به ساحل نجات رسیم و آلوده دل باشیم.

* ای حافظ، هستی ما در این دنیا سخن پوشیده و راز سربسته ای است و تحقیق ما درباره آن ها، چون سخن ساحران و داستان گویان است که راهی به مقصود ندارد.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۲- این نیت اگر دقیقاً و با شور، مشورت و آگاهی عمل گردد، بسیار خوب و پسندیده می باشد. پس با نیروی عقل و خرد و با استفاده از تجربیات آگاهان گام بردارید تا شاهد موفقیت را در آغوش گیرید و موفق شوید.

۳- اگر انجام این نیت با آگاهی و بصیرت انجام نگیرد، خطرات فراوانی در پی خواهد داشت. پس با سرعت عمل، زیرکی، تلاش و توکل بر خداوند اقدام کنید. همین هفته به یکی از مشاهد متبرکه بروید و دعا کنید.

۴- مسافر شما اوضاع کارش رو به بهبودی است و مشکلاتش حل می شود. بیمار شفا می یابد. قرض ادا می شود. مسافرت مهمی به همراه معامله ای سود آور در پیش دارید.

۵- سه گناه است که کیفر آن در همین دنیا داده می شود و به آخرت نمی افتد:

• ناراحت کردن پدر و مادر

• ظلم و ستم بر مردم

• بدی کردن در مقابل نیکی

۶- در امور علمی به شرط تلاش پیشرفت می کنید. صاحب همسر و فرزندان خوبی می شوید که فرزند اولی شما بازرگان و تاجر و آخری نابغه خواهد بود.

۷- در این موقعیت فکرهای پریشان نکنید زیرا وظیفه مهمتری دارید که باید با تمام حواس متوجه آن باشید.

۸- این قدر بدی اقوام او را به رخش نکشید که صبر و حوصله نیز اندازه ای دارد زیرا او لجباز است.

فـال حـافـظ آنلاین امروز متولدین تیر

جواب فال شما: غزل شماره ۲۸ از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:برای رسیدن به مقصود خود به خدا توسل کن و نذر و دعا را فراموش مکن. معامله ای در پیش داری که برعکس آنچه ظاهرا به نظر می رسد برایت سود فراوانی خواهد داشت. اگر قصد پا گذاردن در راه عشق را داری در این راه از هیچ کوششی دریغ مکن چنانچه حقیقت را بازگو کنی به نتیجه مطلوب می رسی ولی دروغگویی کارت را خراب می کند. گناه خود را به گردن دیگران مینداز و خود درصدد جبران اشتباهاتت باش.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- این نیت تنها از طریق دعا و نیایش قابل اجراست. به همین جهت، قبلاً دو نذر کرده ای و ادا نکردی. پس با اخلاص تمام سوره مبارکه مریم از آیه ۵۶ تا ۸۰ را با معنی بخوان و به یکی از مشاهد متبرکه برای زیارت مشرف بشو. دعا کن حتماً نیت شما بر آورده می شود.

۲- غمگین نباش: آن اندازه نگرانی وجود ندارد. زیرا تقصیر شماست که راز دل خودت را برملا ساختی و با نااهلش سخن گفتی. در حالیکه خوب بود با کسی که هر روز برایت دعا می کند و شما را به اندازه دنیا دوست دارد، ولی بر زبان نمی آورد، مشورت می کردی.

۳- گناه کسی که به شما بی محبتی کرده، ببخش. زیرا همه چیز بر خدای مهربان معلوم و معین است پس او را به قادر یکتا حواله کن.

۴- یکی از بستگان، تو را همیشه دعا میکند و دعای او مستجاب می شود. اگر در کار خود زود موفق نشدی، علتش این است که دل او را می شکنی. پس مقصر شما هستید که باید اولا به ایشان مهربانی کنی، ثانیاً خطاهای خود را اصلاح کنی.

۵- حضرت حافظ در بیت آخر می فرماید:

* ای حافظ آزرده خاطر مشو و از جور و جفای دلبران رنجیده مباش. از آنها انتظار وفاداری نداشته باش. چه دربسو در بوستان دلبری، نهال شرم و حفاظ نمی روید و آنها پیمانشکن و جفا کارند.

پس بنا به فرموده حضرت حافظ، شما ابدا نباید ناراحت باشید. زیرا شیوه عشق این راه را می طلبد و زیبایی و شادی آن به همین است.

۶- شخصی زود رنج، عصبانی، پرتوقع، بخشنده، محتاط، فعال و تو دل برو هستید. به همین جهت علاقه داری دیگران ارزش واقعی شما را بدانند. در حالیکه مردم دارای یک اندیشه و فکر نیستند، پس شما ناراحت نباشید.

۷- مسافرت را توصیه می کنم. بیمار شفا می یابد. خبری از او می رسد و هدیه ای دریافت می کنید. ازدواج زود است ولی طلاق عملی می شود.

۸- برنده از میانه روی و نرمش خود احساس قدرت می کند. اما بازنده هرگز میانه رو و معتدل نیست. گاهی از موضع ضعیف و گاهی مانند ستمگران فرودست رفتار میکند. حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

فـال حـافـظ آنلاین امروز متولدین مرداد

جواب فال شما: غزل شماره ۱۱۶ از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:پس از سالها گوشه نشینی و انزوا به خاطر داغ عشقی که بر دل داشته ای اکنون قصد کرده ای قدم در راه عشق بگذاری. باید بدانی در این راه برای رسیدن به مقصود باید تلاشی بسیار مداوم داشته باشی و از حوادث و مشکلات دلسرد و مایوس نشوی. حسن اخلاق نیز شرط پیروزی تو بر رقیبان است.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حضرت حافظ در بیت های چهارم تا ششم می فرماید:

* کسی شرف پا بوسی تو را پیدا می کند که مانند خاک در راه همیشه سر به خاکساری بر در سرای تو نهد.

* از خشک مغزی و تعصب زاهدان فریبکار به تنگ آمده و ملوام شراب خالص کجا توان یافت زیرا بوی شراب تازه جان را تر و تازه می کند.

* اگر شراب هیچ سودی نداشته باشد، آیا تنها این هنر کافی نیست که یک لحظه تو را از وسوسه های عقل سود جو باز می دارد ؟

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۲- دقت و حوصله و فعالیت، سه قاعده مثلث پیروزی هستند که شما خوشبختانه دو قاعده را در اختیار دارید و سعی کنید تلاش و کار را همراه با اراده به جمع آنها وارد سازید تا این نیت برآورده شود.

۳- ستاره اقبال شما در برج سعد می باشد. کارها بر وفق مراد انجام خواهد گرفت و جای نگرانی نمی باشد.

۴- این نیت زیر و بم های زیادی دارد که باید مقدماتش را کاملاً فراهم کنید و تا حدودی بعضی از عوامل آماده و مهیا می باشد. برای بقیه نگران نباشید و بر خدا توکل کنید.

۵- مسافرت را توصیه می کنم. فروش نفع دارد ولی خرید فعلاً چند روز صلاح نمی باشد. از مسافر خبرهای خوشی دریافت می کنید. بیمار حتماً شفا می یابد. ازدواج عملی است. پدر و مادر را احترام کن و نذر خود را ادا کنید. قول خود را به عمل تبدیل سازید.

۶- ویژگی های شما عبارت اند از: پیغام آور، اصیل، خوب، مودب، فداکار، خیرخواه، سریع الانتفال، نظر بلند، رفیق دوست، بدون خطر، محتاط، صمیمی، با وفا، اهل حاشا، خدمتگزار، نیکو، نجیب، مهربان و خوش اخلاق.

۷- شما از خود مقاومت و ایستادگی نشان نمی دهید به همین جهت از این شاخه به آن شاخه می پرید.

اوضاع را بر وفق مراد خود بسازید. بگذارید یک بار هم که شده، خودتان تصمیم بگیرید. صبح در راه است. باید باور داشت تا طلوع کند چون از شب تاریک نور به پنجره اطاق نمی تابد.

فـال حـافـظ آنلاین امروز متولدین شهریور

جواب فال شما: غزل شماره ۳۸۲ از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:اگر از دستت کاری برای کسی بر می آید هرگز کوتاهی نکن تا خدا نیز تو را در کارهایت یاری نماید. بیماری تو بیماری جسم نیست، روحت آزرده شده است. بهترین تجویز برای تو این است که زندگی را آسان بگیری، غم و غصه ها را کوچک ببینی و سعی کنی از شادی های زندگی هرچند هم که اندک باشد لذت ببری تا از این حالت کسالت و خمودگی خارج شوی.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حضرت حافظ در بیت آخر می فرماید:

* ای حافظ شعر تو آب زندگی و حیات به من نوشاند. پس پزشک را رها کن و بیا نسخه داروی شفا بخش من را که شعرست بخوان.

۲- حافظ شما را به عرفان و سیر و سلوک در راه حق دعوت می کند و از شما می خواهد که دنیا را چیزی جز عشق و دلدادگی به حق ندانید. پس خود را خسته و رنجور زرق و برق و چشم رو هم چشمی نسازید.

۳- برای اجرای این نیت تلاش فراوان شده است. پس عجله در این کار مثمر ثمر نخواهد بود. بهترین راه آنست که صبر و شکیبایی را پیشه کنید و در فرصت مناسب دیگر اقدام نمایید. زیرا هنوز لوازم و اسباب کار فراهم نمی باشد.

۴- تقاضای شما دور از حقیقت و انتظار نیست اما قبلاً می بایست با افراد آگاه و با تجربه مشورت می کردید و از تجارب و معلومات آنها بهره می گرفتید. آنگاه خود با تلاش و اراده بر رقیبان پیروز می شدید. بنابراین بسیار بجاست که در سال آینده در این فکر مصمم باشید و در اجرای آن بکوشید.

۵- به زودی ملاقاتی و خبری خوش دریافت می کنید. مسافرت مهمی در پیش دارید و تحولات قابل توجهی در زندگی خانوادگی شما پیش خواهد آمد. آسمان چشم های خداوند است که همیشه نگران من و توست. زیرا خداوند بنده خود را دوست دارد. پس بر او توکل کن که بهترین یار و یاور است.

فـال حـافـظ آنلاین امروز متولدین مهر

جواب فال شما: غزل شماره ۴۷۳ از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:اینگونه که خود را درگیر کم و زیاد دنیا کرده ای و زندگی را وقف سود و زیان کرده ای، بی هیچ تردید بازنده ای. کوشش کن و پیش از آنکه وقت را از دست بدهی از زندگی خود لذت ببر، اما زیاده روی نکن به قول معروف آهسته و پیوسته پیش برو زیرا که شتاب در کار جز پشیمانی حاصلی نخواهد داشت.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حضرت حافظ در بیت های دوم، سوم و آخر می فرماید:

* اگر فلک، مراد و آرزوی کسی را برآورده کند، در عوض عمرش را می گیرد و هلاکش می کند.

* نصیحت عاشقان را گوش بده و به شادی بپرداز که جاه و مقام این جهان زودگذر است و چندان ارزشی ندارد.

* ای محبوب که چین گیسویست، مجمع پریشانی دل های عاشقان است، دست به کاری نیک بزن تا به حافظ عاشق و پریشان حال، آسودگی خاطر ببخشی.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۲- از وقت به اندازه کافی بهره نمی برید و بیهوده آن را تلف می کنید. به فکر آینده خود نمی باشید، در حالی که وقت طلاست. اگر چه باید دم را غنیمت دانست ولی بی جهت زمان را از دست دادن عاقلانه نمی باشد.

۳- زیاد به امور مادی توجه دارید بطوری که مرتباً در اندیشه زرق و برق زندگی و زیاد خواهی می باشید. همین عامل موجب پریشانی و افسردگی شما گردیده است، بنابراین اگر چه مادیات برای پیشرفت لازم است ولی هدف نمی باشد.

۴- دیگران برای شما تعریف های گوناگون می کنند ولی بدانید هیچ کدام صحت ندارد و آنان اینگونه عقده گشایی می کنند.

۵- عشق بسیار زیباست اما باید آن را با اندیشه و تفکر همراه سازید و گول سخنان این و آن را مخورید. بیمارتان شفا می یابد. قرض ادا می شود. خرید و فروش سودمند خواهد بود.

۶- ویژگی های شما عبارت اند از: عاشق تجمل گرایی و رفاه، عاشق همسر و خانواده، اهل علم و دانش، معرفت گرا، فلسفی، آداب دان، آرام و صبور و مهربان.

فـال حـافـظ آنلاین امروز متولدین آبان

جواب فال شما: غزل شماره ۱۵۰ از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:هر کاری را در وقت و زمان مناسب خود انجام بده و از کسب علم و هنر غافل مشو که بهترین راه رسیدن به مقصود است. نیتی در سر داری که اگر آن را به انجام برسانی، به موفقیتهای بزرگی خواهی رسید اما در انتخاب همراهان خود دقت کن که بعضی از آنان نمک تو را خواهند خورد و نمکدان را خواهند شکست.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:۱- اگر از این کار صرفنظر کنید، بمراتب بهتر می باشد. زیرا هنوز این نیت کاملاً پخته و حساب شده، تنظیم نگردیده و مقدمات اجرای آن فراهم نشده است. پس دو راه در پیش دارید:

الف: انصراف

ب: با عقل، درایت، تلاش و دقت مقدمات آنرا فراهم کنید.

از خدای بزرگ، مدد و کمک بخواهید. به یکی از مشاهد متبرکه بروید و دعا کنید و سوره مبارکه مریم از آیه ۴۰ تا ۶۰ را بخوانید.

۲- شما اگر پشتکار و جدیت داشته باشید، در آینده فردی موفق می شوید. بطوری که عده زیادی از کار شما سود خواهند برد اما باید همیشه و در همه حال، مواظب بد اندیشان و حسودان باشید که آنان برای ضربه زدن به خانواده شما، منتظر فرصت هستند. از افراد سیگاری و معتاد جداً پرهیز کنید که قصد خیانت دارند. با افراد ناباب نشست و برخاست نکنید.

۳- ویژگی های شما عبارت اند از: جذاب و دلربا، پرحرف، اهل سوال، خودسر، راستگو، عاشق نصیحت، اهل میهمانی، خیرخواه، صبور و آرام، قانع، با شخصیت، محبوب القلوب، با سلیقه، قدر شناس، صدیق، با حس و مالکیت قوی.

۴- همسرتان شما را بسیار دوست دارد ولی جدیداً از شما دلخور شده است. ۴ فرزند در طالع دارید که آخری نابغه و موفق تر می شود. در امور زناشویی موفق خواهید بود. از وضع زندگی خوبی برخوردار می شوید. بیمار شما در چند روز آینده بهبود می یابد. مسافر حالش خوبست اما کارش گیر دارد که باید دعا کنید. خرید و فروش را توصیه می کنم. تغییر شغل و مکان نیز امکان پذیر است. یک ضرب المثل دانمارکی می گوید: “بهتر است دو بار بپرسید تا اینکه یکبار راهتان را گم کنید.”

 فـال حـافـظ آنلاین امروز متولدین آذر

جواب فال شما: غزل شماره ۱۱۱ از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:فرصتی به تو روی می آورد که با توجه به موقعیت فعلی ات هیچ توقع آن را نداشتی. حالا همه چیز بستگی به خودت دارد. اگر می خواهی به فرجامی نیک برسی، باید در این راه از جان و دل مایه بگذاری، زیرا این راهی است پر خطر که مشقات و رنجهای فراوان دارد. از حرف بیهوده مردم نترس و با اطمینان قدم به جلو بگذار که موفقیتت حتمی است. ضمن آنکه از انجام کارهای روزانه خود غافل مشو چه گردش ایام همیشگی است و باید با آن گشت.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:۱- ویژگی های شما عبارت اند از: مخترع، حساس، بی ریا، قابل انعطاف، با حس ششم قوی، شیطان و بلا، مرموز، سیاستمدار، پر از جاذبه، اهل کشف، موافق، برنده، پرحافظه، لجباز و زود رنج.

۲- مدتی است که دل مشغول می باشید و مدام شور و غوغا در درون خویش حس می کنید و قلبت آرام نمی گیرد. فکر می کنید که به شما ظلم و ستم روا داشته اند. تا اندازه ای درست است ولی تماماً این چنین نمی باشد. زیرا اعمال انسان، نتیجه کردار انسان می باشد و هر کاری بازتاب گذشته است. این دنیا، دار مکافات است. پس غمگین نباشید. با اراده اقدام کنید.

۳- حضرت حافظ در بیت های اول، دوم و سوم می فرماید:

* چون عکس جمال تو ای محبوب ازلی، در آینه ضمیر عارف پدیدار شد، او از شدت شادی و نور معرفت و سرور تصور کرد که به مقام جمع و قرب رسیده و دلش جلوه معشوق گشته است.

* جمال و چهره تو در آینه هستی جلوه ای نمود و از آن تجلی این همه نقش گوناگون در آینه گمان بوجود آمد و هر کس از آن جلوه به گونه ای تفسیر کرد.

* صورت های زیبا و عکس هایی که در آینه دل عارفان ظاهر می شود، در حقیقت پرتوی از جمال ساقی ازلی است که در جام هستی می افتد.

۴- دنیا را نباید به خود سخت گرفت. این اندیشه یک تصور بیش نیست. اگر می خواهی انجام گیرد، به یکی از مشاهد متبرکه بروید و نذری کنید و سوره مبارکه السبا را با حضور قلب و معنی بخوانید. شاید گشایش حاصل شود. وضع مسافر فرقی نکرده است. بیمار به حال خود خواهد بود. موفقیت با صبر و حوصله و تلاش به دست می آید.

 فـال حـافـظ آنلاین امروز متولدین دی

جواب فال شما: غزل شماره ۳۲۲ از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:سالهاست که در انجام نیتی تلاش بسیار می کنی و با سعی و کوشش فراوان تمام مشکلات را از سر راه برداشته ای و تمام هدفت رسیدن به آن مقصود است. مطمئن باش که عاقبت جوینده یابنده خواهد بود و تلاشهای تو نیز بی ثمر نخواهد ماند. پس هرگز امید خود را به فردایی بهتر از دست نده.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- درباره رسیدن به این نیت، تلاش و کوشش بسیار داشته اید و برای رسیدن به آن همگان یاری و مدد گرفته اید. اگر چه این کار خوبست ولی پافشاری بیش از حد اوضاع را خراب می کند و نیت را به تاخیر می اندازد. زیرا امکان دارد که نزدیکان از این سماجت بی اندازه شما رنجیده شوند و کار را مشکل تر سازند. پس بهتر است از نیروی عقل، صبر و حوصله کمک بگیرید.

۲- حضرت حافظ در بیت های پنجم تا هفتم می فرماید:

* چه بسیار تیرهای ناز و کرشمه که بر دل مجروح من افکندی و بسی بار غم که در کوی تو به دوش دل کشیدم.

* ای باد خوش بامدادی، از کوی دوست گرد و غباری بیاور زیرا از خاک کوی دوست بوی خون دل های مجروح عاشقان به مشام می رسد.

* باد ملایمی از کوی دوست بر من که مانند غنچه بودم، گذر کرد. به بوی خوش محبوب و شوق دیدارش پرده را بر دل خون شده چاک زدم و رازم را آشکار کردم.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۳- به زودی با شخصی ملاقات می کنید که او مسایل مهمی با شما در میان می گذارد. زندگی خود را دوست بدارید و آن را دستخوش امیال و هوس های زودگذر دنیا نسازید.

۴- در ۸ شب آینده مادرتان را در خواب خواهید دید. نشانه آن است که مادر نگران آینده شماست. پس به سخنان او کاملاً توجه کنید. از طرفی به زودی خود صاحب فرزند شایسته ای می شوید. پس به یکی از مشاهد متبرکه بروید و نذر خود را ادا کنید.

۵- اگر او خود را از شما برتر و بالاتر می داند، به علت عقده های روانی است. زیاد اهمیت ندهید و توکلتان با خدا باشد.

 فـال حـافـظ آنلاین امروز متولدین بهمن

جواب فال شما: غزل شماره ۸۰ از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:عیبجویی از دیگران کار بسیار زشتی است. هر کسی مسئول عواقب اعمال خود است و از ظاهر انسانها نمی توان به باطن آنها پی برد و کسی از باطن دیگری خبر ندارد. درست است که همه انسانها جایزالخطا هستند ولی انسان عاقل از اشتباهات دیگران درس می گیرد و آن را تکرار نمی کند. پس تو نیز از تجربیات دیگران استفاده مفید کن.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- اینقدر دنبال عیب و نقص دیگران نباش. بلکه خوبی های مردم را نظاره کن. چون گل بی عیب، خداست. هر کس نواقصی دارد که می توان با ملاطفت و مهر به او گوشزد نمود تا برطرف کند.

۲- حضرت حافظ در بیت چهارم می فرماید:

* من سر تسلیم و رضا بر خشت در میخانه می گذارم و با عشق، همساز می شوم. مدعی نادان اگر معنی سخن را در نیابد، باید قانع شود که مغزش از نظر عدم درک با خشت میخانه عشق، یکسان و برابر است.

۳- شما در اجرای این نیت با کمال زیرکی و متانت و هوش ادامه دهید و سخن حسودان و یاوه گویان را گوش نکنید. بلکه حتماً با یکی از اقوام و آشنایان نزدیک مشورت کنید و از فکر او یاری بگیرید.

۴- خودخواهی، خرده گیری، وسواس، تقلید، لخرجی، تند خویی و لجبازی کار خوبی نیست. انسان را از حقیقت دور می دارد که خوشبختانه شما به این امور توجه دارید و از زندگی نسبتاً خوبی برخوردارید. البته یکی قصد تخریب آن را دارد. چون خودش از وضعی رقت بار برخوردار است. پس از او دوری کنید.

۵- کسی خیلی به شما عشق می ورزد اما شما در خانه، او را آزار می دهید و ناخواسته موجبات ناراحتی او را فراهم می سازید. باید توجه کنید که او به کسی غیر از شما توجه ندارد و این بدگمانی شما، ناشی از هم نشینی با دیگران است.

۶- از امر و نهی کردن و دخالت در امور دیگران لذت می برید. سعی کنید تا از شما نخواسته اند، دخالت نکنید.

۷- شما از هوشی برتر برخوردارید که همین استعداد، موجب این عوامل می شود. در حالی که با این استعداد می توانید به مقامی بلند دست یابید و نردبان ترقی را با توکل بر خدا و تلاش طی کنید.

۸- خبری خوش، پولی یا مقامی به زودی در انتظار شماست. گمشده پیدا می شود و از مسافر خبر خوشی می رسد. خرید و فروش فعلاً جایز نیست اما مسافرت نیکوست.

فـال حـافـظ آنلاین امروز متولدین اسفند

جواب فال شما: غزل شماره ۲۷۶ از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

اگر قصد انجام این نیت را داری باید در مقابل مشکلات و سختی های این راه ناهموار صبر و تحمل داشته باشی و با شکیبایی قدم به قدم پیش بروی و بدان که هرچه انسانی دارای مقام و قدرت باشد، بدون یاری خدا از عهده هیچ کاری بر نخواهد آمد. پس به خدا توکل کن و کار را به تاخیر نینداز و هرچه زودتر اقدام کن.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- اگر طالب هستید، باید صبر و شکیبایی داشته باشید زیرا عسل بدون نیش زنبور میسر نمی شود. آگاه باش که از روی ظاهر افراد قضاوت کردن اشتباه محض می باشد. مبادا راه اشتباه و غلط را بپیمایی و فریب بخوری. در این صورت انجام هیچ کاری دور نیست.

۲- این پریشانی و نگرانی شما بدون سبب و جهت می باشد و ناشی از تردید و وسواس و عدم اتکای به نفس است. از پدر و مادر ناامید نباشید. آنها آنقدر مهربان و صمیمی هستند بویژه پدرتان که دل درگروی پیشرفت شما دارد و به چیز دیگری جز این فکر نمی کند. پس سخنان وی را گوش کرده و بر خداوند توکل کنید. بدانید که حتماً پیروز می شوید.

۳- حضرت حافظ در بیت های سوم، چهارم و ششم می فرماید:

* حرام و نارواست بر کسی که با وجود چهره یار و گیسوی وی، به نظر کردن بر صورت یاسمن و زلف پیچان سنبل نیازی داشته باشد.

* قلندر وارسته، از جهان بریده و تاریک دنیا، به مال اندوزی کاری ندارد. زیرا کشور داری نیاز به چاره اندیشی و ژرف نگری دارد.

* این دل آشفته و عاشق ما را گریزی از آن گیسوی پیچان نباشد. پس باید کرشمه بسیار از چشم شهلای یار تحمل کند.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۴- این نیت بر شما مبارک باد ولی باید ناراحتی ها را با آرامی تحمل کنید و خود را دچار وسواس و اضطراب نکنید. اگر می خواهید عاقبت کار شما و خانوادیتان نیکو باشد، در ۷ روز متوالی، سوره مبارکه توبه آیه ۲۱ تا ۳۱ را با معنی و حضور قلب بخوانید که گشایش بسیار می باشد.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 133830

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر