حلالی: پرسپولیس برای قهرمانی مسیر دشواری دارد

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: سرخپوشان انگیزه خوبی برای قهرمانی دارند و ۷ بازی سرنوشت‌ساز پیش رو را باید به خوبی مدیریت کنند تا جام قهرمانی را به دست بیاوریم.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، اسماعیل حلالی، درباره برتری تیم فوتبال پرسپولیس مقابل ملوان در هفته بیست‌وسوم لیگ برتر اظهار داشت: برد ملوان در آزادی کار دشواری نبود، اما باتوجه به انرژی و روحیه‌ای که بازیکنان ملوان برای این بازی داشتند چیزی نمانده بود سرخپوشان را به دردسر بیندازند. ملوان در هر ۲ نیمه خوب بود و به محض اینکه توپ را به دست می‌آورد حملات خطرناکی را انجام می‌داد، اما خداراشکر کادرفنی پرسپولیس به خوبی این بازی را آنالیز کردند و موفق شدیم ملوان را شکست دهیم.

بیشتر بخوانید:

رونمایی از سوپرمن جدید پرسپولیس + عکس

وی ادامه داد: برخی یکسری حواشی درباره داوری به راه انداختند، اما سوالم این است که شما اگر جای داور مسابقه بودید می‌توانستید صحنه گل پرسپولیس را آفساید اعلام کنید؟ گاهی باید جای داور به مسئله بیندیشیم و بدانیم این اشتباهات برای خیلی از تیم‌ها خصوصاً استقلال هم پیش می‌آید. تا زمانی که VAR به فوتبال ایران نیاید ما جای هیچ پیشرفتی نداریم، البته که ما مربیان و بازیکنانمان هنوز به آن درجه از فرهنگ VAR نرسیده‌اند و سر هر صحنه دقایق زیادی را تلف می‌کنند و جذابیت بازی را از بین می‌برند.

*در بازی مقابل صنعت‌نفت جای هیچگونه ریسکی نیست

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه در رابطه با دیدار هفته آینده پرسپولیس مقابل صنعت‌نفت آبادان گفت: نفت آبادان جزو تیم‌های قعرجدول لیگ است، اما همیشه همین تیم‌های قعرنشین پاشنه آشیل تیم‌های صدرنشین می‌شوند. به نظرم در بازی مقابل صنعت‌نفت جای هیچگونه ریسکی نیست و بازیکنان و کادرفنی نباید این تیم را دست کم بگیرند، زیرا هرگونه اشتباه می‌تواند سبب از دست دادن قهرمانی شود. روی کاغذ پرسپولیس می‌تواند با تعداد گل زیاد برنده شود، اما هیچ چیز قابل پیش‌بینی نیست.

حلالی در ادامه درباره مسیر قهرمانی سرخ‌پوشان در ادامه لیگ، یادآور شد: کار دشواری است و به نظرم در ۷ بازی باقی مانده ممن است اتفاقات بسیاری رقم بخورد. اختلاف بین ۲ تیم تنها یک امتیاز است و استقلال اگر حتی یک تساوی هم کسب کند و سرخپوشان برنده شوند صدرنشین تغییر می‌کند. پرسپولیس با جذب عبدالکریم حسن و اورونوف به شدت سود برد، زیرا این بازیکنان اگر حفظ شوند فصل آینده قطعاً به مهره‌های خطرناک سرخ‌پوشان تبدیل می‌شوند. ۷ بازی پیش رو اصلاً قابل پیش‌بینی نیست، اما اراده‌ای که پرسپولیسی‌ها دارند قطعاً ما را امیدوار به کسب قهرمانی می‌کند.

*استقلالی‌ها به جای بیانیه‌نویسی مراقب تک امتیاز خود باشد

بازیکن سال‌های دور پرسپولیس در ادامه با بیان اینکه مدیریت باید حواشی را کنترل کند، عنوان کرد: مدیران پرسپولیس باهوش هستند و به خوبی می‌دانند که نباید در تله رقیب بیفتند. استقلالی‌ها مدام به فکر مصاحبه و بیانیه‌نویسی علیه پرسپولیس هستند که بهتر است این را بدانند الان لیگ برتر در حال پیشرفته شدن است و این صحبت‌ها بسیار زشت و زننده است که امیدوارم دیگر این صحبت‌ها را نبینیم و نشنویم.

حلالی در پایان خاطرنشان کرد: پرسپولیس در نیم فصل دوم زحمات زیادی کشیده و امیدوارم مزد این زحمات را بگیرند و با حمایت هواداران قهرمانی را به دست بیاوریم و دل همه طرفداران پرسپولیس شاد شود.

منبع: میزان

انتهای پیام/

کد خبر: 1227396

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =