| کد مطلب: ۱۱۱۲۰۸۵
لینک کوتاه کپی شد

صدور دستور تخلیه سه نقطه در کرمان

حمید سالخورده، مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمان از صدور دستور تخلیه سه روستا در شهرستان های جازموریان و منوجان به دلیل طغیان رودخانه ها و جاری شدن سیلاب طی امروز (سه شنبه) خبر داد.

صدور دستور تخلیه سه نقطه در کرمان

به گزارش آرمان ملی آنلاین، حمید سالخورده روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: دستور تخلیه روستاهای پورشعبان و حسین آباد در شهرستان منوجان و روستای کروچان در شهرستان جازموریان به دلیل احتمال جاری شدن سیلاب صادر شده است.

محجد جهانگیری فرماندار جازموریان نیز گفت: روستای کروچان جمعیتی افزون بر ۲۰ خانوار دارد و از جمله مناطق بحران‌زا و در معرض خطر سیل به شمار می رود.

رییس ستادبحران شهرستان جازموریان با اشاره به صدور هشدار قرمز هواشناسی اظهار کرد:مردم با دهیار همکاری داشته باشند و روستا در وقت مناسب تخلیه تا اسکان اضطراری آنان در مدارس سطح شهر زهکلوت(مرکز شهرستان) انجام شود.

به علت بارش های شدید باران هشدار سطح قرمز برای مناطق جنوب کرمان صادر شده و همه سازمان ها در آماده باش هستند؛ استاندار کرمان از روز گذشته در جنوب کرمان حضور دارد و به صورت میدانی بر اقدامات پیشگیرانه و مدیریت اقدامات در برابر سیل نظارت دارد.

تاکنون راه ۱۰ روستا در جازموریان مسدود و برق ۲ روستای دیگر این شهرستان نیز قطع شده است.

ارتباط جاده ای زهکلوت مرکز شهرستان جازموریان با دلگان سیستان و بلوچستان نیز قطع و مسیر جایگزین بم- ریگان- ایرانشهر معرفی شده اما از شهروندان خواسته شده به طور جدی از سفرهای غیرضرور در این شرایط جوی بپرهیزند.

 

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار