۲۲:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸

اجتماعی

فیش حقوقی بازنشستگان شرکت نفت ۱۴۰۳| دانلود فیش حقوقی بازنشستگان شرکت نفت سریع و فوری

بازنشستگان نفت چگونه میتوانند فیش حقوقی خود را مشاهده کنند؟

فیش حقوقی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، فیش حقوقی یکی از مهم ترین بخش های کاری است که در آن افراد میتوانند اطلاعات کلی کارشان را مشاهده کنند و از ریز به ریز کارهایشان مطلع شوند برای با خبر شدن از جزئیات بیشتر از فیش حقوقی و مشاهده اطلاعات بیشتر اندیشه معاصر را تا انتها دنبال کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید

مشاهده فیش حقوقی بازنشستگان نفت سما

سامانه سما نفت یکی از مهم ترین طرح هایی است که در همین راستا طراحی و راه اندازی شده است. سامانه سما نفت sama.oipf.ir برای آسان سازی و سرعت بیشتر در ارائه خدمات به بازنشستگان، شاغلان، کارکنان صندوق ها و بخش های مربوط به آن ها ایجاد شده است.سامانه ای است که بازنشستگان نفت می توانند در آن اطلاعات شغلی بازنشستگان را روئیت و دانلود کنند و دیگر نیازی به مراجعه حضوری به سازمان نداشته باشند. در ادامه با ما همراه باشید با توضیحات کاملی دریاره نحوه مشاهده اطلاعات شغلی بازنشستگان نفت در سامانه سما.

فیش حقوقی

فیش حقوقی

راهنمای ورود به پورتال شرکت ملی نفت portal.nioc.ir

در صورتی که جزو کارکنان شرکت نفت می باشید و قصد دریافت و مشاهده فیش حقوقی خود از پورتال ملی نفت را دارید، باید در ابتدا وارد سامانه جامع فناوری و ارتباطات شوید و اطلاعات لازم از جمله نام کاربری و کلمه عبور خود را جهت دریافت فیش حقوقی نفت وارد کنید. البته در صورتی که نام کاربری و رمز عبور تعیین نکرده اید، به جای نام کاربری از شماره پرسنلی و به جای رمز عبور، رمز پرونده پرسنلی خود را مورد استفاده قرار دهید.

مرحله اول: برای ورود به پورتال ملی شرکت نفت ابتدا در مرورگر خود آدرس سایت portal.nioc.ir را وارد کنید.

مرحله دوم: در سمت چپ تصویر و در قسمت ورود به سامانه، با وارد کردن نام کاربری و کلمه عبوری انتخابی خود می توانید وارد پورتال شخصی خود شوید. نکته قابل توجه در این موضوع این است که، اگر نام کاربری و رمز عبور برای خود انتخاب نکردید می توانید با وارد کردن شماره پرسنلی خود به جای نام کاربری و ورود رمز پرونده پرسنلی به جای کلمه عبور، وارد سامانه شده و از خدمات آن استفاده کنید.
فراموشی رمز عبور پورتال شرکت ملی نفت ایران

در صورت فراموشی رمز عبور سامانه پورتال شرکت نفت ایران portal.nioc.ir برای بازیابی آن پس از ورود به سایت جامع فناوری و ارتباطات اقدامات زیر را انجام دهید:

ابتدا بر روی عبارت “دریافت/فراموشی رمز عبور” کلیک کنید. در صفحه جدیدی که مقابل شما است، شماره پرسنلی و کد امنیتی را وارد کنید و سپس بر روی گزینه “اعتبار سنجی” کلیک کنید. توجه داشته باشید که حتما شماره تماس خود را در سامانه جامع فناوری اطلاعات و ارتباطات ثبت کرده باشید.

دریافت فیش حقوقی بازنشستگان شرکت نفت

سایت جامع فناوری و ارتباطات مخصوص دریافت فیش حقوقی کارکنان شرکت نفت ۱۴۰۳ می باشد؛ اما اگر جزو بازنشستگان این شرکت هستید، برای دریافت فیش حقوقی خود می بایست از طریق سایت sama.oipf.ir اقدام کنید و امکان دریافت فیش حقوقی بازنشستگان شرکت نفت از طریق portal.nioc.ir موجود نیست.

برای دریافت فیش حقوقی بازنشستگان شرکت نفت از سامانه جامع فناوری و ارتباطات، ابتدا در مرورگر کروم آدرس portal.nioc.ir را وارد کنید. در قسمت پایین صفحه ای که پیش روی شما باز شده است بخشی با عنوان “همکاران محترم بازنشسته و بازماندگان” موجود است.

داخل متن نوشته شده، آدرس sama.oipf.ir برای دریافت صورتحساب بازنشستگان درج شده است. با کلیک بر روی آدرس وارد صفحه جدیدی خواهید شد. می توانید با وارد کردن مستقیم این آدرس در مرورگر نیز وارد سامانه سما نفت شوید. توجه کنید بدون فیلترشکن به سامانه ورود کنید. نام کاربری که همان شماره پرسنلی است و اسم رمز خود را وارد کنید و سپس بر روی گزینه ورود کلیک کنید.

اگر برای اولین بار وارد این سامانه می شوید به جای گذرواژه شماره ۱۲۳۴۵۶ را وارد کنید. به هنگام ورود از قسمت درخواست ها، فیش حقوقی را انتخاب نمایید. سپس با وارد کردن سال و ماه مورد نظر می توانید فیش حقوقی مورد نظر خود را مشاهده کنید.

مرحله اول: بدون استفاده از فیلتر شکن، در مرورگر خود آدرس sama.oipf.ir را وارد کنید.

پایان/*

اندیشه معاصر را در ایتا، روبیکا، پیام رسان بله و تلگرام دنبال کنید.

 

مطالب مرتبط