بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

استقبال سانچو از بازگشت به منچستریونایتد در سایه حمایت ویلکاکس؛ شرط بازگشت: خروج تن هاخ

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ | ۲۲:۰۶

با توجه به این‌که آینده اریک تن هاخ، سرمربی منچستریونایتد به طور فزاینده‌ای نامشخص است، امکان دارد دوران حرفه‌ای جیدون سانچو در منچستر احیا شود. 

طرفداری | به گزارش Pete Hall برای I Sport، پس از آن که سانچو به دنبال اختلاف نظر با تن هاخ، در ژانویه ۲۰۲۴ به طور قرضی به دورتموند برگشت، به نظر می‌رسید دوران او در اولدترافورد به پایان رسیده است. با این حال، منابع نزدیک به این بازیکن تاکید دارند در صورتی که تن هاخ در تابستان برود و مربی جدیدی بیاید، سانچو برای «شروعی دوباره» در یونایتد راغب است.

شیاطین سرخ در حال حاضر در حال برنامه‌ریزی برای فصل آینده همراه تن هاخ هستند ولی در صورتی که نتایج ضعیف تیم در مقطع پایانی فصل هم ادامه‌دار باشد، انتظار می‌رود دوران حضور این سرمربی هلندی در اولدترافورد به سر برسد. بر اساس گزارش‌ها، رابطه بین جیدون سانچو و تن هاخ به طور قابل توجهی رو به وخامت گذاشته است و منابع داخلی این باشگاه می‌گویند که ممکن است این رابطه «غیرقابل ترمیم» باشد. این اختلاف، سایه‌ای بر آینده سانچو در این باشگاه افکنده است و برخی معتقدند بازگشت او به اولدترافورد تنها در صورتی امکان‌پذیر است که تن هاخ از این تیم جدا شود.

در حالی که آینده سانچو در منچستریونایتد همچنان نامشخص است، برخی نشانه‌ها حاکی از آن است که ممکن است به او فرصتی دوباره داده شود. گفته می‌شود که جیسون ویلکاکس، مدیر فنی جدید این باشگاه، به ایده بازگرداندن سانچو به تیم تمایل بیشتری نشان می‌دهد. رئیس سابق آکادمی منچسترسیتی، کسی که جیدون سانچو را برای اولین‌بار در تیم جوانان به میدان فرستاد (این بازیکن 15 ساله در آن بازی طی پنج دقیقه دو گل به ثمر رساند)، در چندین نوبت از این ملی‌پوش انگلیسی تعریف و تمجید کرده است. منچستریونایتد همچنان در حال مذاکره با ساوتهمپتون است تا به ویلکاکس اجازه دهد در تابستان امسال سواحل جنوبی را ترک کند و به منچستر بازگردد.

با این حال، این باور وجود دارد که فروش سانچو همچنان گزینه اول باشگاه است. مالکان جدید باشگاه برای متحول ساختن ترکیب کم فروغ منچستریونایتد، در حال برنامه‌ریزی برای یک حراج بزرگ هستند و سانچو یکی از چند بازیکنی است که همچنان می‌تواند با مبلغ قابل قبولی به فروش برسد. میسون گرینوود بازیکن دیگری است که می‌تواند مبلغ با ارزشی را برای باشگاه به ارمغان بیاورد و اسکات مک تومینای، کاسمیرو، رافائل واران، آرون ون بیساکا و آنتونی هم در زمره بازیکنانی قرار دارند که می‌توان آن‌ها را به فروش رساند. 

سانچو از زمان پیوستن به دورتموند به صورت قرضی، درخششی در آلمان نداشته و در تمامی رقابت‌ها تنها دو گل به ثمر رسانده است. در نتیجه، حتی با در نظر گرفتن کاهش قیمت، ممکن است دورتموند در پایان فصل پیشنهادی نقدی برای او ارائه نکند. اگر هیچ مشتری دیگری حاضر به خریداری کردن سانچو نشود، بازگشت دوباره به یونایتد همچنان می‌تواند یک گزینه باشد.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *