مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: این بحث فضای مجازی است، بحث دلال هاست و دنبال این هستند که مقوله ای برای پرسپولیس درست کنند چرا به ۱۵ تیم دیگر نمی‌گویند قراردادها را تمدید نمی‌کنند.

رضا درویش در خصوص بیانیه نویسی ها و جریمه میلیاردی برای آن گفت: اگر از قبل برخورد قاطعی می شد وضعیت بیانه نویسی به اینجا نمی رسید که پیرامون ضربه کرنر و اوت دستی بیانیه بدهند. کسی که قرار نیست این جریمه را بدهد!

وی در مورد اینکه هفته های پایانی را چطور می بینید: رسالت بازیکنان ما این است که همه بازی های باقیمانده را ببرند و ان شالله خدا کمک می کند و قهرمان می شویم مثل سال های گذشته.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در مورد تمدید قرارداد اوسمار گفت: پیرامون ادامه همکاری با او صحبت کردیم و روند بازی های تیم را هم صحبت کردو اینکه برنامه‌اش تا پایان فصل چیست.ب رای فصل آینده هم گفتیم برنامه اش را بدهد.

وی در مورد مذاکره باشگاه پرسپولیس با بازیکنان، گفت: این بحث فضای مجازی است، بحث دلال هاست و دنبال این هستند که مقوله ای برای پرسپولیس درست کنند چرا به ۱۵ تیم دیگر نمی گویند قراردادها را تمدید نمی‌کنند. رقبای ما با هیچ بازیکنی در مورد تمدید قرارداد مذاکره نکرده‌اند اما سه هفته است در مورد قرارداد بازیکنان ما صحبت می‌کنند. یا دنبال مجوز حرفه ای هستیم یا دنبال پرداخت بدهی بودیم و یا مالکیت واین بازیکنان با علاقه به پرسپولیس آمدند و همگی مال پرسپولیس هستند و در هفته های اخر مذاکره می کنیم.

درویش در مورد اینکه اسماعیلی فر و وحید امیری گفته اند مذاکره ای باشگاه با ما انجام نداده گفت: مگر تیمی سراغ دارید که با بازیکنانش صحبت کرده بود. دنبال حل مشکل حضور در آسیا باشیم و مثل سال گذشته بتوانیم در لیگ قهرمانان آسیا حاضرشویم و منعی نداشته باشیم. اولویت رفع موانع بود.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درمورد انتخاب مورایس و انتقادهایی که از او شد، گفت: همان زمان گفتم این مخالفت ها دلالی است و این دلال ها بودند که دنبال آلوده کردن فضا بودند ولی من از آقای علی پروین راهنمایی گرفتم او مهم ترین فرد بود و راهنمایی های او پشتگرمی خوبی برای ما بود و بازیکنان هم گفتند مربی که یک سال و نیم با تیم کار کرده بهتر از مربی تازه از راه رسیده است.