بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

مارتین تایلر: آب و هوای قطر باعث شد صدایم را از دست بدهم

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ | ۲۲:۲۱

طرفداری | مارتین تایلر فاش کرد که برای نجات صدای مشهور خود تحت عمل جراحی قرار گرفته و به «ترسناک» بودن احتمال از دست دادن دائمی توانایی صحبت کردن اشاره کرده است. 

در ژوئن ۲۰۲۳ اعلام شد که گزارشگر افسانه‌ای اسکای اسپورت پس از ۳۳ سال همکاری، این شبکه را ترک خواهد کرد. در حالی که پیتر دروری جایگزین او در اسکای شد، تایلر در ۷۸ سالگی با داشتن یکی از شناخته‌شده‌ترین صداهای تلویزیون، طی ۲۰ سال گذشته به صدای لیگ برتر انگلیس تبدیل شده بود. گزارشگر مشهور اخیرا در مورد تجربه ترسناکش در جام جهانی قطر صحبت کرده، جایی که او تا آستانه از دست دادن صدایش پیش رفت. تایلر گرفته است:

من از صدایم بیش از حد استفاده کردم و آب و هوای قطر تارهای صوتی‌ام را تحت تاثیر قرار داد، بنابراین متوجه شدم که به کمک نیاز دارم. صدا، هویت من است، اما فکر نکردن به اینکه دیگر نمی‌توانم کار کنم، بدترین بخش آن محسوب نمی‌شد، بلکه عدم توانایی در معاشرت یک احتمال واقعی بود. اینکه نمی‌توانستم به تلفن جواب بدهم، با دوستانم برای خوردن قهوه بیرون بروم و با افراد بسیار نزدیکم که به آنها اعتماد داشتم صحبت کنم، ترسناک بود. من یک حرفه طولانی داشتم، بنابراین از دست دادن امرار معاشم پیامدهای مالی داشت، اما این از دست دادن معاشرت بود که مرا تحت تاثیر قرار داد.

تایلر در ادامه افزود:

وقتی صدایم را از دست دادم، مجبور شدم در چند رویداد شرکت کنم و این بسیار دشوار بود. یا باید شرایطم را پنهان می‌کردم یا آن را به افراد نزدیکم که به آن‌ها اعتماد داشتم فاش می‌کردم. از زمان درمانم، چهل گزارش انجام داده‌ام. این یک معجزه است. (صدای من) قبلا برایم معنایی نداشت، اما حالا برایم به معنای قدرشناسی از صدایم است. از دست دادن صدایم و احتمال از دست دادن دائمی آن، بدترین سناریو بود. 

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *