بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

پاری سن ژرمن شیفته جذب گاوی؛ بارسلونا به کاپیتان آینده‌اش، اجازه خروج نمی‌دهد

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ | ۲۲:۳۷

طرفداری | پاری سن ژرمن “شیفته” جذب گاوی، هافبک آینده‌دار بارسلوناست و در تلاش است تا این بازیکن جوان را به پارک دو پرنس بیاورد.

گاوی، هافبک بارسلونا، در تابستان آینده مورد توجه پاری سن ژرمن قرار خواهد گرفت، اما به نظر می‌رسد انتقال این جوان اسپانیایی  از نیوکمپ بسیار بعید باشد. بن جیکوبز، کارشناس نقل و انتقالات، در گفتگوی اختصاصی با CaughtOffside برای ستون گزارش روزانۀ خود، توضیح داده است که به احتمال زیاد گاوی برای بارسلونا غیرقابل فروش خواهد بود، چراکه این باشگاه اسپانیایی، گاویِ 19 ساله را کاپیتان آینده خود می‌داند.

بارسلونا آکادمی مشهوری دارد که بازیکنان بزرگی مانند لیونل مسی، ژاوی، آندرس اینیستا، کارلس پویول، جرارد پیکه و سرخیو بوسکتس را پرورش داده است و به نظر می‌رسد نسل جدیدی از بازیکنان برجسته در حال حاضر در این آکادمی پرورش می‌یابند. گاوی به همراه پدری، لامین یامال و پائو کوبارسی، یکی از چشمگیرترین بازیکنان این نسل است، بنابراین بارسلونا مطمئناً نمی‌خواهد هیچ یک از آنها را به رقبای بزرگ اروپایی خود واگذار کند.

  • بیشتر بخوانید: پاری سن ژرمن پی‌گیر علاقه خود به هافبک بارسلونا؛ پاریسی‌ها و برقراری ارتباط با گاوی

بارسلونا اجازه خروج به گاوی را نمی‌دهد

بن جیکوبز در مورد لینک شدن و بحث انتقال گاوی به پاری سن ژرمن می‌گوید:

در خط میانی، آنها (پاری سن ژرمن) شیفته گاوی هستند و دوست دارند که او را از بارسلونا به خدمت بگیرند، اما احتمال این انتقال بسیار کم است. گاوی به عنوان کاپیتان آینده بارسلونا در نظر گرفته می‌شود.

گاوی به وضوح می‌تواند برای پاری سن ژرمن یا سایر باشگاه‌های برتر اروپایی مناسب باشد، در حالی که همیشه این وسوسه برای باشگاه‌ها وجود دارد که بازیکنان آکادمی را در برای سود بیشتر بفروشند، با این حال، بارسا همیشه دوست دارد تیمی فوق‌العاده حول بازیکنان بومی خود بسازد، بنابراین حفظ بازیکنی مثل گاوی بدون شک برای پروژه آینده آنها مهم خواهد بود.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *