بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

عصبانیت ژابی آلونسو از ادین ترزیچ؛ یک پیش‌بینی که غلط از آب درآمد

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ | ۲۲:۳۷

طرفداری | بایرلورکوزن با پیروزی مقابل وردربرمن در هفته بیست‌ونهم بوندسلیگا توانست قهرمانی خود را قطعی کند. آن هم در فصلی که چندان برای‌شان پر فراز و نشیب نبود، به خصوصن با توجه به برگزاری رقابت‌های جام ملت‌های آفریقا که باعث در دسترس نبودن برخی بازیکنان مهم لورکوزن شد.

ویکتور بونیفیس و نیتن تلا (نیجریه)، اودیلون کوسونو (ساحل عاج)، ادموند تاپسوبا (بورکینافاسو) و امین عدلی (مراکش) از جمله بازیکنانی بودند که لورکوزن در آن مقطع در اختیار نداشت. با این حال ورکسلف با سر بلندی از این آزمون دشوار خارج شد. هر چند اظهارات برخی افراد باعث ناراحتی آلونسو در آن زمان شدند.

به گزارش بیلد؛ در حالی که ژابی آلونسو الان در حال جشن گرفتن است، بایرلورکوزن یک‌شنبه در زیگنال ایدونا پارک به مصاف دورتموند خواهد رفت. با این حال بازی رفت که دو تیم به نتیجه تساوی 1-1 رضایت دادند، جو بسیار متفاوتی داشت.

پس از پایان این بازی، آلونسو هیچ‌گاه به آن اندازه عصبانی دیده نشده بود. عصبانیتی که دلیل موجهی پشت سر آن وجود دارد. در آن زمان، وقتی در جریان کنفرانس مطبوعاتی درباره فاصله 10 امتیازی‌ دورتموند با لورکوزن از ادین ترزیچ سؤال شد، او در جواب گفته بود:

ما و لورکوزن هنوز مسیر درازی در پیش داریم. من فکر می‌کنم آن‌ها در ژانویه مقطع بسیار هیجان‌انگیزی با برگزاری جام ملت‌های آفریقا در پیش خواهند داشت. همۀ ما این را می‌دانیم.

پس از این پاسخ، چهره آلونسو بر افروخته شد و شوکه شد که ترزیچ به وضوح پیش‌بینی‌اش را درباره احتمال ضعیف‌تر شدن و به مشکل خوردن لورکوزن در این مقطع که برخی بازیکنانش را در اختیار نداشت، بیان کردئه است. آلونسو آن‌قدر عصبانی شد که بعدتر مقابل نزدیکان خود این خشم خود را بیان کرد

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *