۲۲:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸

تکنولوژی

تکنولوژی/اولین نسخه بتا اندروید ۱۵ اینجاست!

برای کسانی که علاقه مند به نصب اندروید 15 بتا 1 بر روی پیکسل خود هستند، احتمالاً می توانید این کار را بدون نگرانی زیاد انجام دهید. گوگل با تبدیل آن از پیش‌نمایش به نسخه بتا، می‌گوید که آن‌ها بر این باورند که برای آن دسته از کاربران اولیه ...

گوشی A79 5G اوپو

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،ما قبلاً دو نسخه پیش‌نمایش برنامه‌نویس اندروید ۱۵ را از فوریه و مارس پشت سر گذاشته‌ایم، بنابراین اکنون وارد دوره شروع برنامه بتا می‌شویم. زمان آن فرا رسیده است که ببینیم آیا تغییرات بزرگی برای اندروید ۱۵ در اینجا وجود دارد یا اینکه آیا گوگل قرار است تا ماه آینده از ارائه همه سرگرمی ها به ما جلوگیری کند.برای اطلاعات بیشتر با اندیشه معاصر همراه باشید.

گوگل در مورد اندروید ۱۵ بتا ۱ چه می گوید؟

ما به‌زودی وارد اولین نسخه بتا اندروید ۱۵ خواهیم شد تا ببینیم آیا می‌توانیم اسباب‌بازی‌ها، تنظیمات و ویژگی‌هایی را برای بازی شما پیدا کنیم. قبل از اینکه این اتفاق بیفتد، Google 4 چیز اصلی دارد که می‌خواهد درباره برنامه‌هایی که صفحه‌های بزرگ‌تر را هدف قرار می‌دهند، بایگانی و حذف بایگانی برنامه‌ها، پشتیبانی از نمایشگر بریل در TalkBack و یک API در سطح سیستم‌عامل برای رمزگذاری سرتاسر کلیدهای مخاطبین بدانید. . .

گتکنولوژی/اولین نسخه بتا اندروید 15 اینجاست!

تکنولوژی/اولین نسخه بتا اندروید ۱۵ اینجاست!

به توسعه دهندگان کمک می کند تا از صفحه نمایش های بزرگ حداکثر استفاده را ببرند.

برنامه‌هایی که اندروید ۱۵ را هدف قرار می‌دهند اکنون به‌طور پیش‌فرض لبه به لبه خواهند بود، بنابراین توسعه‌دهندگان دیگر نیازی به فراخوانی کلاس‌های اضافی برای نمایش محتوای خود فراتر از نوارهای سیستم ندارند.بهبودهایی برای ساده کردن عملکرد. اندروید ۱۵ اکنون شامل پشتیبانی در سطح سیستم عامل برای بایگانی و حذف بایگانی برنامه است تا کاربران بتوانند با حفظ داده های خود، فضای دستگاه خود را از برنامه های کم استفاده آزاد کنند.بهبود ارتباطات در اندروید Android TalkBack اکنون از نمایشگرهای بریل پشتیبانی می‌کند که از دستگاه‌های رابط انسانی از طریق USB و بلوتوث برای بهبود دسترسی استفاده می‌کنند.اولویت دادن به حریم خصوصی و امنیت این نسخه بتا یک API در سطح سیستم عامل برای رمزگذاری سرتاسر برای کلیدهای تماس ارائه می دهد تا کاربران بتوانند به طور ایمن اطلاعات تماس افراد دیگر را مدیریت و تأیید کنند.

پایان/*

اندیشه معاصر را در ایتا، روبیکا، پیام رسان بله و تلگرام دنبال کنید.

 

مطالب مرتبط