۲۲:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸

اجتماعی

کانون بازنشستگان ارتش| ورود به سایت kbaja.ir+ خدمات سایت کانون بازنشستگان آجا ارتش kbaja.ir

کانون بازنشستگان ارتش و خدمات ارتش چیست؟

زمان افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی اعلام شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، بازنشستگان هر قسمت از مزایای آن قسمت برخود هستند و میتوانند از آن استفاده کنند. به عنوان مثال بازنشستگان ارتش از مزایای ارتش استفاده میکند. برای مشاهده جزئیات و با خبر شدن از اطلاعات بیشتر اندیشه معاصر را تا انتها دنبال کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید

ورود به سایت کانون بازنشستگان آجا ارتش kbaja.ir

سایت کانون بازنشستگان آجا ارتش kbaja.ir با هدف ارائه خدمات غیر حضوری به بازنشستگان ارتش جمهوری اسلامی ایران روی کار آمده است. کلیه افرادی که بازنشسته ارتش جمهوری اسلامی ایران و یا آجا می باشند، می توانند با ورود به سایت کانون آنها آجا ارتش kbaja.ir، از خدمات مختلف این سامانه که به صورت غیر حضوری انجام می شود، استفاده نمایند.

تمامی افراد از کار کنار رفته آجا می توانند با ورود به سایت کانون آجا ارتش kbaja.ir و وارد کردن نام کاربری و رمز عبور به سیستم مربوط به سامانه کانون بازنشستگی ارتش وارد شوند و از خدمات مربوط به آن نیز استفاده نمایند. لذا در اولین مرحله، لازم است که افراد با مراحل ورود به سایت کانون بازنشستگان آجا ارتش kbaja.ir آشنایی داشته باشند. مراحل ورود به سایت به شرح زیر می باشد.

ارتش

ارتش بازنشستگان

ابتدا در یکی از مرورگر های تلفن همراه و یا لپ تاپ خود، عبارت سایت کانون آنها آجا ارتش را تایپ و آن را جستجو نمایید. سپس، پس از جستجوی گوگل، بر روی اولین سایتی که با این نام و با آدرس kbaja.ir جستجو شده است، کلیک کنید تا وارد سایت اصلی کانون آجا ارتش شوید.

معرفی سایت آجا ارتش kbaja.ir

با توجه به اینکه بستر های مناسب برای ارائه خدمات غیر حضوری به کارکنان دولت روی کار آمده است، طبیعی است که سامانه های مختلفی نیز برای ارائه خدمات به کارکنان و یا بازنشستگان مختلف در کشور روی کار بیایند. کانون بازنشستگان آجا یا ارتش جمهوری اسلامی ایران، با هدف ارائه خدمات غیر حضوری به بازنشستگان عضو در کانون بازنشستگان آجا ارتش، سامانه ای را به نام سایت کانون بازنشستگان آجا ارتش kbaja.ir راه اندازی کرده است.

سایت آجا ارتش kbaja.ir با هدف ارائه خدمات غیر حضوری به کلیه بازنشستگان ارتش جمهوری اسلامی ایران روی کار آمده است. این سامانه خدمات مختلفی را به بازنشستگان آجا و یا ارتش جمهوری اسلامی ایران به صورت غیر حضوری ارائه می کند که باعث می شود مراجعات حضوری به کانون بازنشستگان کشوری ارتش جمهوری اسلامی ایران و یا مراجع مربوطه کاهش پیدا کند.

تمامی ارتش جمهوری اسلامی ایران و یا همان آجا می توانند با ورود به سایت کانون بازنشستگان آجا ارتش kbaja.ir از خدمات مختلف این سامانه به صورت غیر حضوری استفاده نمایند. همچنین، تمامی اطلاعیه های جدید و به روز مربوط به کانون بازنشستگی ارتش به صورت روزانه و آپدیت شده در سایت kbaja.ir قرار داده می شود که تمامی بازنشستگان و یا افراد دیگر، می توانند با ورود به سایت کانون بازنشستگان کشوری ارتش جمهوری اسلامی ایران ( آجا )، از اطلاعیه های مهم با خبر شوند.

لازم به ذکر است که این سامانه بسیاری از خدمات مربوط به بازنشستگان ارتش جمهوری اسلامی ایران را به صورت غیر حضوری انجام می دهد و به همین خاطر تمامی بازنشستگان کشوری می توانند با ورود به سایت کانون آجا ارتش جمهوری اسلامی ایران، به صورت غیر حضوری امور خود را انجام دهند. در این صورت، نیازی به مراجعه بازنشستگان به صورت حضوری به کانون های بازنشستگی نیست.

سامانه خدمت رسان ارتش

سایت خدمت رسان ارتش با هدف ارائه خدمات به بازنشستگان ارتش جمهوری اسلامی ایران تشکیل شده است. به همین علت خدمات متفاوتی را به صورت غیر حضوری به کلیه بازنشستگان کل کشور ارائه می دهد. تمامی افرادی که می خواهند از این خدمات بهره ببرند باید در وهله اول باید به عضویت کانون درآمده باشند. در این صورت نام کاربری و رمز عبور برای ورود به سامانه خدمات رسان ارتش مورد نیاز است تا بتوانند از کلیه امکانات این سایت بهره مند گردند.

سامانه خدمت رسان آجا در سایت خود خدمات متنوعی را ارائه می دهد. برای ورود به این سیستم خدمت رسان باید در وهله اول نام کاربری و کلمه عبور را وارد کرد و همچنین باید از اعضا کانون باشند. فقط اعضا کانون می توانند از خدمات متنوع آن استفاده کرده و در این صورت نیاز به مراجعه حضوری ندارند.

خدمات قابل ارائه در سامانه خدمت رسان ارتش متفاوتند که از این جمله می توان به خدمات تفریحی و مسافرتی، اطلاعیه های جدید و مهم و همچنین دریافت فیش حقوقی افراد آجا دسترسی داشت. در این حالت نیاز به مراجعه در کانون آجا نبوده و به راحتی ارائه تسهیلات در بستر مجازی فراهم است.

سامانه خدمت رسان ارتش جمهوری اسلامی ایران به منظور تسهیل در امر خدمت رسانی ایجاد شده و همواره در تلاش بوده تا برای بازنشستگان به بهترین نحو خدمات خود را ارائه دهد. اگر افراد بخواهند از این سامانه و خدمات آن بهره مند شوند باید جزو اعضا باشند، در این صورت شرایط استفاده از خدمات غیر حضوری برایشان فراهم است.

بازنشستگان ارتش جمهوری اسلامی ایران فقط با مراجعه به سایت kbaja.ir خواهند توانست از اطلاعیه های مهم آگاه شوند. بنابراین با در نظر گرفتن خدمات و امکانات ارائه شده در این سامانه به همه درخواست هایشان پاسخ داده می شود.

پایان/*

اندیشه معاصر را در ایتا، روبیکا، پیام رسان بله و تلگرام دنبال کنید.

 

مطالب مرتبط