خبرگزاری کار ایران

صادقی: تحلیل و بررسی خوبی از سپاهان انجام داده‌ایم

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۹۹۸۳

صادقی مربی ذوب آهن معتقد است این تیم در نیم فصل دوم، کیفیت بهتری نسبت به نیم فصل اول ارائه داده است.

به گزارش ایلنا، ذوب آهن پس از برد 4 گله مقابل تراکتور در یادگار امام، با فرم خوبی به دربی اصفهان رسید و حالا باید در چارچوب هفته بیست و چهارم مقابل سپاهان در نقش جهان بازی کنند. ابراهیم صادقی مربی تیم ذوب آهن در نشست خبری پیش از این دیدار اظهار داشت: ما برای اینکه بتوانیم یک روند خوب را بتوانیم حفظ کنیم، کار بسیار سختی داریم. به همین دلیل ما تلاش می‌کنیم، کار می‌کنیم و بازیکنان ما نیز خیلی باانگیزه هستند. خوشبختانه آنها کاملا در اختیار کادر فنی هستند.

وی افزود: من می‌دانم که فردا بازی سختی مقابل تیم بزرگ سپاهان داریم ولی ما هم تیم خوبی هستیم و به خودمان ایمان داریم، به تک تک بازیکنان اعتماد داریم و مطمئنم که فردا یک بازی خیلی خوبی از آب در خواهد آمد و می‌توانیم کیفیت فوتبالمان را به همه نشان بدهیم.

مربی ذوب اهن در خصوص برنامه های این تیم مقابل سپاهان بیان کرد: ما برای تک تک مسابقاتمان برنامه داریم و کار تحلیل و بررسی را انجام می‌دهیم. به نظر من، در آن ۴ الی ۵ هفته‌ای که نتوانستیم نتایج مناسب کسب کنیم، فوتبال خیلی خوبی را ارائه کردیم. ما موقعیت‌های گل زیادی را به روی دروازه حریفان ایجاد کردیم که متاسفانه نتوانستیم آنها را به گل تبدیل کنیم.

وی افزود: در هفته گذشته نیز تیم ما انسجام بهتری داشت و توانستیم برنده بازی باشیم ولی کیفیت فوتبال ما در نیم فصل دوم حتی از نیم فصل اول ما نیز بهتر بود اما در بخش نتیجه‌گیری نتوانستیم خوب عمل کنیم. یعنی یک جاهایی در زدن ضربات آخر دقت نداشتیم و یا موقعیت‌های خیلی ساده‌ای را حریفان وارد دروازه ما می‌کردند. برای بازی فردا نیز تحلیل و بررسی خوبی را روی تیم سپاهان انجام داده‌ایم و آماده هستیم تا یک فوتبال خوبی را ارائه داده و برنده مسابقه شویم.

صادقی در مورد مصدومان یا محرومان این تیم توضیح داد: خوشبختانه تمام بازیکنان را در اختیار داریم. البته چهار بازیکن ما از قبل دچار مصدومیت شدید شدند ولی سایر بازیکنان ما کاملاً آماده هستند و شرایط خوبی دارند. امیدوارم که دیدار فردا مسابقه خوبی باشد.

وی در پایان گفت:  ما این بازی را در استادیوم خودمان برگزار نمی‌کنیم و بیشتر سکوهای آن در اختیار تیم سپاهان است و قطعاً هواداران ما نیز به استادیوم خواهند آمد. ما بیشتر از هر چیزی دوست داریم که فوتبال خوب و باکیفیت را ارائه بدهیم و هر کسی که برای تماشای این مسابقه می‌آید، از دیدن بازی لذت ببرد. هواداران ما نیز همیشه سعی می‌کنند در کنارمان باشند. درست است که در این بازی مهمان هستیم ولی این دیدار در شهر خودمان برگزار می‌شود و هواداران ذوب آهن نیز حتماً به استادیوم می‌آیند و در کنار ما خواهند بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز