دوشنبه | ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۲۳:۵۰
کد خبر: 8761
چهارشنبه | ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ | ۰۰:۲۰

آمریکا خواهان حمله نمادین اسرائیل به ایران شد!

منابع رسانه ای گزارش دادند که واشنگتن از کانال‌های دیپلماتیکش استفاده کرده تا از تهران بخواهد به اسرائیل اجازه دهد که یک حمله نمادین برای حفظ تصوریش انجام دهد و تهران نیز به آن پاسخ ندهد.

به گزارش صبح تازه یک مقام امنیتی نظامی ایران به خبرگزاری The Cradle گفته است که ایالات متحده با جمهوری اسلامی تماس گرفته و از آن خواسته است که به اسرائیل اجازه دهد که یک‌حمله نمادین برای حفظ چهره اش انجام دهد.

این منبع که نخواسته نامش فاش شود به The Cradleگفته: «ایران پیام‌هایی از میانجی‌ها دریافت کرده است که به رژیم اجازه دهد حمله ای نمادین برای حفظ چهره اش در قبال حمله شنبه شب انجام دهد؛ به گفته این منبع آن ها همچنین از ایران خواسته اند که انتقام این حمله را نگیرد».
وی افزود که تهران این پیشنهاد را که توسط میانجی‌ها ارائه شده بود، «کاملاً رد کرد» و هشدار داد که هرگونه حمله اسرائیل به خاک ایران با واکنش قاطع و فوری مواجه خواهد شد.

منبع: همشهری‌آنلاین

لینک خبر:

https://sobhtazeh.news/?p=8761

اشتراک گذاری در شبکه‌های اجتماعی:

یک پاسخ

  1. آن ها همچنین از ایران خواسته اند که انتقام این حمله را نگیرد».
    باشه حتما گوش به فرمانیم! دیوانه این ؟ یا خودتونو زدین به دیوانگی؟ عادت کردین زورگو باشین عادت کردین که ضربه زننده باشین بدون اینکه کسی انتقامشو بگیره؟
    بزنین ما هم میزنین ما ایرانی ایم ها
    هیچوقت با یه ایرانی در نیوفت. دست از پا خطا کنین .ایران سرباز بخواد مستقیم بفرسته تلاویو من با اینکه دخترم اما خدا میدونه دلم میخواد بیام حداقل چند تا تونو سگ کش کنم دلم خنک بشه که هر روز دارین بچه های بی گناه رو میکشین. خدا لعنتتون کنه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
بانک سپه
بانک صادرات