//
کدخبر: ۴۵۴۷۱۰ //

دشمن اول استقلال در لیگ بیست و سوم مشخص شد/ نکونام مراقب باشد!

در لیگ بیست وسوم استقلال هم چنان جدی ترین گزینه قهرمانی است اما اگر بر دشمن اصلی غلبه کند.

دشمن اول استقلال در لیگ بیست و سوم مشخص شد/ نکونام مراقب باشد!

علی مسعودی؛ استقلال نکونام در لیگ بیست و سوم توانسته نتایج خوبی کسب کنه و در 23 بزای گذشته خود با کسب 50 امتیاز در صدر جدول قرار دارد و این در حالیست که پرسپولیس با یک امتیاز کم تر در پشت سر استقلال قرار دارد تا شاهد اوج هیجان در طی چند فصل اخیر فوتبال ایران  و رقابت شانه به شانه این دو تیم باشیم.

اما یک نکته مهم که باید استقلال به آن توجه کند این است که جواد نکونام علی رغم این که تیمش در صدر جدول قرار گرفته و قهرمانی هم در دست خودش است، هر روز به دنبال ساختن یک حاشیه برای تیمش است! او که از اول فصل با مدیریت جنگیده و هیچ سودی هم نبرده در حساس‌ترین مسابقات فصل دومین سرپرست و البته مدافع بی حاشیه تیمش را کنار گذاشته که قطعا به ضرر تیم خواهد بود‌.

 اینکه چرا نکونام سیلوا بی‌حاشیه و خواجه گیری را به تمرینات راه نمی دهد فقط و فقط به حاشیه بردن تیم است که دردی را دوا نخواهد کرد. آیا بهتر نبود که نکونام حداقل همین چند هفته باقی مانده را دندان روی جگر می گذاشت و پایان فصل حرف هایش را می زد تا هواداران شاهد این همه تنش در تیم نبودند.

با توجه به شرایط موجود می توان این گونه نتیجه گرفت که اولین دشمن استقلال در راه کسب قهرمانی حواشی های خود خواسته ای است که به وجود آمده و اگر بتوانند این حواسی را مدیریت و خود را از آن دور کنند این پتانسیل وجود دارد که استقلال قهرمان لیگ بیست و سوم باشد .

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۵۴۷۱۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان