بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

ترزیچ: شایسته صعود به نیمه‌نهایی بودیم؛ دورتموند نسبت به مرحله گروهی، تیم بهتری شده‌است

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ | ۲:۱۸

طرفداری | در دیداری حساس از دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل ۲۰۲۳/۲۴، دو تیم بوروسیا دورتموند و اتلتیکو مادرید به مصاف یکدیگر رفتند که این جدال با برتری ۲-۴ شاگردان ادین ترزیچ به پایان رسید. دورتموند با برتری ۴-۵ در مجموع دو بازی رفت و برگشت، راهی نیمه‌نهایی شد تا حریف پاری سن ژرمن در این مرحله شود. دورتموند 4-2 اتلتیکو مادرید؛ جهنم‌ زرد، تیم سیمئونه را خاکستر کرد

ادین ترزیچ پس از پایان مسابقه در گفتگو با سایت یوفا گفت: از بابت این پیروزی بسیار خوشحالم و به تیم فوق‌العاده‌ای که دارم، افتخار می‌کنم. جو ورزشگاه امروز عالی بود و مثل همیشه کمک زیادی به ما کرد. امروز دو بار نزدیک بود که مقابل اتلتیکو تسلیم شویم و بازی را به آنها واگذار کنیم اما قوی ماندیم و به بازی برگشتیم. ما شایستگی پیروزی برابر اتلتیکو مادرید و صعود به نیمه نهایی را داشتیم.

 

ترزیچ راجع به تقابل مجدد تیمش با پاری سن ژرمن گفت:

حالا قرار است به مصاف پاری سن ژرمن برویم. در دور گروهی دو بار مقابل آن‌ها قرار گرفتیم‌. بازی اول خوب نبود اما در بازی دوم توانستیم عملکردمان را بهبود ببخشیم و به پیروزی نزدیک‌تر شویم. الان می‌توانم بگویم که نسبت به مرحله گروهی، تیم بهتری شده‌ایم.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *