بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

خشم بی‌سابقه ژاوی: به داور گفتم خیلی ضعیفی؛ این یک فاجعه بود!

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ | ۲:۲۵

طرفداری | ژاوی عصبانیت خود را از قضاوت داور بازی بارسلونا – پاری سن ژرمن به شدت ابراز کرد.

دیدار تیم‌های بارسلونا و پاری سن ژرمن از دور برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با پیروزی 4-1 پاریسی‌ها به پایان رسید. پی‌اس‌جی با وجود شکست 3-2 در جدال رفت، پس از 10 نفره شدن بارسا به بازی برگشت و در نهایت جواز صعود به نیمه‌نهایی را کسب کرد.

مهم‌ترین اتفاق مسابقه قطعاً اخراج رونالد آرائوخو بود که روند بازی را کاملاً به سود پاری سن ژرمن تغییر داد. مدافع اروگوئه‌ای جلوی پیش‌روی بردلی بارکولا به محوطه جریمه را گرفت و بهای این حرکت را با دریافت کارت قرمز داد. پی‌اس‌جی از 10 نفره شدن بارسا بهترین بهره ممکن را برد و با زدن چهار گل در نهایت راهی نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا شد.

ژاوی اما نظر دیگری دارد. سرمربی بارسلونا در نشست خبری بعد از بازی با خشمی بی‌سابقه به شدت از قضاوت ایستیوان کواچ، داور مسابقه انتقاد کرد و تصمیم او مبنی بر اخراج رونالد آرائوخو را مایه شرمساری خواند. ژاوی در این خصوص گفت:

به داور گفتم خیلی ضعیفی

به داور گفتم خیلی ضعیفی. این یک فاجعه بود. کارت قرمز کاملاً جریان بازی را عوض کرد. هر چه قدر هم حرف بزنیم، حقیقت این است که کارت قرمز بازی را خراب کرد. من دوست ندارم مدام در مورد داوران صحبت کنم، اما باید این را می‌گفتم. ما نمی‌توانیم ساکت بنشینیم.

داور تمام کارهای ما را خراب کرد 

 واقعاً مایه شرمساری است. داور تمام تلاش‌ها و کارهای این فصل ما را خراب کرد. می‌خواستم با 11 نفر مقابل 11 نفر بازی کنیم، به صورت عادلانه. دادن کارت قرمز به خاطر آن حرکت زیاده‌روی است. چنین تصمیمی برای فوتبال بد است. در بازی رفت، داور می‌توانست ویتینیا را اخراج کند، اما تصمیم دیگری گرفت. باز هم می‌گویم، کارت قرمز آرائوخو بی‌مورد و غیر ضروری بود و کل بازی را خراب کرد. داوری بازی امشب عجیب و غریب بود… می‌گویم عجیب، چون کلمه مناسب‌تری پیدا نمی‌کنم!

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *