بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

انریکه: با حضور آرائوخو هم می‌توانستیم بارسلونا را ببریم؛ کارت قرمز عادلانه بود؟ ندیدم!

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ | ۳:۱۴

طرفداری | لوئیز انریکه در خصوص صحنه اخراج رونالد آرائوخو اظهار نظری نکرد.

دیدار جذاب تیم‌های بارسلونا و پاری سن ژرمن از دور برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با پیروزی 4-1 پی‌اس‌جی خاتمه یافت. اخراج رونالد آرائوخو و 10 نفره شدن بارسا برای پاری سن ژرمن کافی بود تا به بازی بازگردد و به لطف درخشش عثمان دمبله و کیلیان ام باپه جواز صعود به نیمه‌نهایی را به دست آورد.

لوئیز انریکه در مصاحبه بعد از بازی ابراز امیدواری کرد دیگر با بارسلونا روبرو نشود. لوچو هم‌چنین خاطرنشان کرد پاری سن ژرمن می‌توانست حتی بارسای 11 نفره و با حضور رونالد آرائوخو را نیز شکست دهد. انریکه در این خصوص گفت: صعود با عبور از بارسلونا؟

من به این تیم افتخار می‌کنم. برای من که سابقه مربی‌گری در بارسلونا را دارم، این پیروزی کار آسانی نبود. امیدوارم دیگر چنین اتفاقی نیفتد! شما باید منتظر روزی باشید که همه چیز تغییر کند … و امروز، همان روز بود. می‌خواهم بازیکنانم درک کنند که پوشیدن پیراهن پاری سن ژرمن چه معنایی دارد. ام باپه و ویتینیا؟

ام باپه از ابتدا تا انتهای بازی یک رهبر واقعی بود. ویتینیا و هم‌چنین عثمان دمبله نیز بازی فوق‌العاده‌ای انجام دادند.  تاثیر اخراج آرائوخو؟ 

حتی اگر آرائوخو کارت قرمز نمی‌گرفت، باز هم می‌توانستیم برنده شویم. با 11 بازیکن در مقابل 11 بازیکن، باز هم قادر به پیروزی بودیم، فقط نمی‌توانم آن را ثابت کنم!  بیش از   اخراج آرائوخو درست بود؟

[صحنه را] ندیدم!  پیامی پس از این پیروزی شیرین؟ 

همه ما را حذف شده می‌دانستند، به جز هوادارانی که به این‌جا آمدند. حال ما در تمام رقابت‌ها زنده هستیم. این پیروزی را به 3000 هواداری که بارسلونا آمدند، تقدیم می‌کنم. 

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *