۰۱:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹

گردشگری ومحیط زیست

سفر های رویدادی در میان نسل‌های جوان رونق گرفته است!

بیش از 50 مایل برای شرکت در رویدادهای حضوری مانند کنسرت های زنده، رویدادهای ورزشی، نمایش های کمدی و کتابخوانی. این رقم در مقایسه با نسل های قدیمی به طور قابل توجهی بالاتر است، به طوری که تنها 43٪ از Gen X و 27٪ از Baby Boomers در چنین سفر...

سفرهای رویدادی در میان نسل‌های جوان رونق گرفته است!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،بر اساس نظرسنجی انجام شده توسط Bread Financial و AAA، تقریباً از هر پنج پاسخ دهندگان Gen Z (65٪) و نسل هزاره (۵۸٪) سه نفر تأیید کردند که (در سال گذشته) یا قصد دارند (در ۱۲ ماه آینده) بیشتر سفر کنند.برای اطلاعات بیشتر با اندیشه معاصر همراه باشید.

Gen Z سفرهای خود را با دورتر رفتن از نسل های دیگر برای رویدادزنده به سطح بعدی می برد!

تعهد مالی نیز در میان گروه‌های جوان‌تر بالاتر است. تقریباً دو نفر از هر پنج مسافر Gen Z (37٪) و هزاره (۳۹٪) مسافران بین ۵۰۰ تا ۵۰۰۰ دلار به علاوه فقط برای بلیط های رویدادهای زنده مقصد هزینه کرده اند یا قصد دارند هزینه کنند. برای استطاعت این هزینه‌ها، تقریباً دو نفر از هر پنج هزاره (۴۲%) و Gen Z (37%) مسافران حاضرند پس‌انداز خود را صرف کنند، در حالی که حدود یک سوم (۲۹٪ از Gen Z، ۳۳٪ از هزاره‌ها) به فکر پذیرش هستند. یک شلوغی جانبی علاوه بر این، نزدیک به نیمی از پاسخ دهندگان هزاره (۴۲٪) و ژن Z (48٪) برای به دست آوردن بلیط های ارزان تر به خارج از کشور سفر کرده اند یا می خواهند سفر کنند.

سفرهای رویدادی در میان نسل‌های جوان رونق گرفته است!

سفرهای رویدادی در میان نسل‌های جوان رونق گرفته است!

مطالب مرتبط: مسافران Gen Z در تعطیلات چه می خواهند؟

پائولا تویدیل، معاون ارشد AAA Travel، گفت: «نسل‌های جوان‌تر وقتی صحبت از تغییر در عادات هزینه‌های مصرف‌کننده در سفر با رویدادهای زنده به میان می‌آید، رهبری مسئولیت را بر عهده دارند. “Gen Z و مسافران هزاره با رفتن دورتر و صرف هزینه بیشتر از نسل های دیگر برای رویدادهای زنده، سفرهای خود را به سطح بعدی می برند. آنها نمی خواهند فرصت را از دست بدهند و برای دیدن هنرمند مورد علاقه خود، تیم ورزشی یا هر کاری که لازم است انجام خواهند داد. رویداد زنده دیگر به صورت حضوری.”سفر کنسرت اولویت بالایی دارد، زیرا بیش از نیمی (۵۲٪) از Gen Z قصد دارند در یک رویداد موسیقی در سال آینده شرکت کنند. هنگامی که صحبت از رویدادهای ورزشی می شود، ۲۸٪ از پاسخ دهندگان Gen Z برای Super Bowl 2025 سفر کرده اند یا قصد سفر دارند. ۳۲ درصد برای فینال NBA 2024؛ و ۱۹ درصد برای المپیک آتی پاریس.

این آژانس مسافرتی سفرهای لوکس سفارشی را در اطراف رویدادهای زنده – از کوچلا تا المپیک

این مطالعه همچنین تأثیر FOMO (ترس از دست دادن) را بر خرید بلیط رویداد زنده نشان داد، به طوری که بیش از یک سوم (۳۴٪) از همه مسافران اعتراف کردند که در تصمیم آنها نقش داشته است. مسافران Gen Z (54٪) بیشترین احتمال را داشتند که توسط FOMO احساس اجبار کنند، در حالی که ۸۳٪ از Baby Boomers گفتند که در برابر چنین فشارهایی مقاومت می کنند.محبوب ترین مقاصد برای سفرهای رویدادی شامل نیویورک، فلوریدا و کالیفرنیا است که لاس وگاس و شیکاگو به عنوان شهرهای برتر رتبه بندی می شوند. مکان های معروفی مانند مدیسون اسکوئر گاردن (۳۸ درصد)، لاس وگاس اسفر (۳۸ درصد) و رادیو سیتی موزیک هال (۳۱ درصد) نیز برنامه های مسافران را شکل می دادند.از سوی دیگر، عوامل بازدارنده برای سفر رویداد شامل هزینه بلیط (۴۷٪) و هزینه های بالای سفر (۴۵٪) در بین افرادی است که به جاده نمی آیند. دیگر نگرانی‌های اصلی شامل نگرانی‌های مربوط به بودجه یا بدهی (۴۰%)، ناتوانی در مرخصی گرفتن از کار (۳۱%)، تورم (۳۱%) و دردسرهای ماشین/پرواز (۲۸%) است.

 

پایان/*

اندیشه معاصر را در ایتا، روبیکا، پیام رسان بله و تلگرام دنبال کنید.

 

مطالب مرتبط