مشخصات گوشی HMD Pulse Pro فاش شد

 اوایل سال جاری اخباری مبنی‌بر تمرکز شرکت HMD Global، تولیدکننده گوشی‌های نوکیا، روی تولید ۶ گوشی اندرویدی با برند HMD منتشر شد، در این راستا اخیرا مشخصات گوشی HMD Pulse Pro فاش شده است.

به‌گزارش تک‌ناک،گوشی HMD Pulse Pro با نمایشگر 6/56 اینچی 90 هرتز، 6 گیگابایت رم، 128 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی، پردازنده Unisoc T606 و دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی عرضه خواهد شد.

این گوشی‌ها در قالب دو سری مجزا به بازار عرضه خواهند شد. هر دو سری شامل مدل‌های پایه و پلاس و پرو خواهند بود و با اسم رمز Legend و Pulse شناخته می‌شوند. حالا یکی از افشاگران اطلاعات تازه‌ای از مشخصات و زبان طراحی مدل HMD Pulse Pro فاش کرده است.

طبق گزارش وب‌سایت 91mobiles، در تصاویر فاش‌شده از HMD Pulse Pro نمایشگر تخت، گوشه‌های گرد، دوربین سلفی قرارگرفته درون حفره و دو دوربین در پنل پشتی به‌چشم می‌خورد.

باتوجه‌به تصاویر، این گوشی به صفحه‌نمایش ۶/۵۶ اینچی IPS با نرخ نو‌سازی ۹۰ هرتز و رزولوشن ۱۴۸۰ در ۷۲۰ پیکسل مجهز است. گفته می‌شود گوشی یادشده از پردازنده‌ Unisoc T606 نیرو می‌گیرد و ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی آن را همراه می‌کند. انرژی لازم برای کار با HMD Pulse Pro را نیز باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر‌ساعتی تأمین می‌کند.

با بررسی بخش دوربین‌ها، می‌توانیم انتظار دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی به‌همراه دوربین عمق‌سنج ۲ مگاپیکسلی را از این گوشی داشته باشیم. در همین‌ حال، به‌نظر می‌رسد HMD Pulse Pro در پنل جلویی میزبان دوربین سلفی ۵۰ مگاپیکسلی خواهد بود. از دیگر ویژگی‌های این گوشی می‌توان به گواهی IP52 برای مقاومت در‌برابر گرد‌و‌غبار و آب و جک ۳/۵ میلی‌متری هدفون اشاره کرد.

گفته می‌شود که HMD Pulse Pro با قیمت ۱۷۹ یورو (حدود ۱۹۰ دلار آمریکا) دردسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.