احیای روح نوکیا و بازی خاطره‌انگیز مار؛ گوشی نیمه‌شفاف «بورینگ فون» معرفی شد

چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۱
مطالعه 2 دقیقه
گوشی ساده تاشو بورینگ فون | Boring Phone
شرکت HMD (مالک نوکیا) گوشی نیمه‌شفاف جدیدی به نام «بورینگ فون» معرفی کرد که قلب کاربران قدیمی را هدف می‌گیرد.
تبلیغات

HMD اوایل سال ۲۰۲۴ از همکاری با شرکت Mattel برای ساخت گوشی تاشو باربی خبر داد. این شرکت اکنون به با همکاری Heineken و Bodega محصولی به‌ نام بورینگ فون (Boring Phone) با حال‌وهوای نوستالژیک معرفی کرده است که واقعاً جذاب به‌نظر می‌رسد.

بورینگ فون گوشی ساده‌ی تاشو و نیمه‌شفافی است که هیچ اپلیکیشنی ندارد. احتمالاً تمرکز اصلی در طراحی و ساخت این محصول، القای حس‌و‌حال ناب گوشی‌های قدیمی است. محصول مورد اشاره فقط ازطریق سیستم قرعه‌کشی به‌فروش خواهد رسید و فقط ۵٬۰۰۰ دستگاه از آن تولید می‌شود.

طبق اطلاعات وب‌سایت Heineken، بورینگ فون از نمایشگر داخلی ۲٫۸ اینچی QVGA، نمایشگر بیرونی ۱٫۷۷ اینچی، دوربین ۰٫۳ مگاپیکسلی و جک ۳٫۵ میلی‌متری هدفون بهره می‌برد. این گوشی همچنین قابلیت برقراری تماس و ارسال پیامک ازطریق 3G ،4G و 2G را دارد.

گوشی ساده تاشو بورینگ فون | Boring Phone در دست
گوشی ساده تاشو بورینگ فون | Boring Phone در دست

مشخصات فنی در محصولی مثل بورینگ فون اهمیت زیادی ندارد و این گوشی بیشتر برای تبلیغات طراحی شده است. وب‌سایت Heineken در توضیح این محصول اشاره می‌کند اگر به مسیریابی نیاز دارید به‌سادگی مسیر را برای دوستان‌تان پیامک کنید. علاوه‌بر این HMD با الهام از برند نوکیا، بازی معروف مار (Snake) را دل بورینگ فون ارائه کرده است.

بورینگ فون ابتدا ازطریق قرعه‌کشی‌ در شبکه‌های اجتماعی برای کاربران انگلستان دردسترس خواهد بود و مدتی بعد، کاربران سایر کشورها می‌توانند همین رویه را برای خرید دستگاه دنبال کنند. قیمت گوشی مذکور نیز هنوز مشخص نیست.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات