موتورولا گوشی‌های جدید سری اج ۵۰ خود را رونمایی کرد

موتورولا با برگزاری رویدادی گوشی‌های جدید اج ۵۰ اولترا و اج ۵۰ پرو و اج ۵۰ فیوژن را با مشخصات سخت‌افزاری قدرتمند معرفی کرد.

به‌گزارش تک‌ناک، سرانجام انتظارها به‌پایان رسید و موتورولا اعضای جدید سری اج خود را معرفی کرد. در بین مدل‌های جدید، اج 50 اولترا قوی‌ترین مشخصات را دارد و تنها دستگاهی است که در ساخت پنل پشتی آن از چوب واقعی استفاده شده است. Motorola Edge 50 Ultra از پردازنده اسنپدراگون 8S نسل 3 استفاده می‌کند که کمی ضعیف‌تر از پردازنده اسنپدراگون ۸ نسل ۳ است. صفحه‌نمایش این گوشی اولد 6/7 اینچی با نرخ نوسازی حداکثر 144 هرتزی است.

اج 50 اولترا موتورولا برای مقاومت در‌برابر غوطه‌وری کامل در آب از گواهی IP68 برخوردار است و از فناوری شارژ بی‌سیم نیز پشتیبانی می‌کند. در پنل پشتی این گوشی، دوربین سه‌گانه متشکل از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و دوربین تله‌فوتو ۶۴ مگاپیکسلی و دوربین فوق‌عریض ۵۰ مگاپیکسلی تعبیه شده است. دوربین فوق‌عریض به‌عنوان دوربین ماکرو نیز عمل می‌کند.

اج 50 پرو ازنظر توان پردازشی پایین‌تر از اج ۵۰ اولترا قرار می‌گیرد؛ زیرا از پردازنده میان‌رده‌ اسنپدراگون 7 نسل 3 استفاده می‌کند. موتورولا درکنار این دو گوشی، اج ۵۰ فیوژن را نیز رونمایی کرده است که از پردازنده اسنپدراگون 6 نسل 1 قدرت می‌گیرد. اج ۵۰ پرو و اج ۵۰ فیوژن نیز گواهی IP68 را دریافت کرده‌اند؛ اما تنها مدل پرو از فناوری شارژ بی‌سیم پشتیبانی می‌کند.

اج ۵۰ پرو از همان دوربین سه‌گانه به‌کاررفته در اج ۵۰ اولترا بهره می‌برد؛ اما دوربین تله‌فوتو ۶۴ مگاپیکسلی استفاده‌شده در اولترا جای خود را به دوربین ۱۰ مگاپیکسلی با لرزش‌گیر اپتیکال ۳ برابری داده است. موتورولا ادعا می‌کند که در گوشی‌های جدیدش از قابلیت‌های هوش مصنوعی از‌جمله ویرایشگر جادویی گوگل در برنامه Photos بهره برده است؛ اگرچه تنها ۱۰ ویرایش ذخیره‌شده‌ اول بدون اشتراک گوگل وان رایگان هستند.

اج 50 فیوژن در رنگ صورتی تند چرم گیاهی و اج 50 پرو در رنگ‌های مشکی و اسطوخودوسی چرم گیاهی روانه بازار می‌شوند. قیمت نسخه پایه اج ۵۰ اولترا و اج ۵۰ پرو و اج ۵۰ فیوژن به‌ترتیب ۹۹۹ و ۶۹۹ و ۳۹۹ یورو خواهد بود. این گوشی‌ها به‌تدریج روانه بازارهای اروپا، آسیا، آمریکای لاتین و اقیانوسیه خواهند شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.