شیائومی از حلقه هوشمند Black Shark Ring رونمایی کرد

بخش گیمینگ شیائومی، یعنی Black Shark، جزئیات مربوط به حلقه هوشمند جدید خود موسوم به Black Shark Ring را منتشر کرد.

به‌گزارش تک‌ناک، Black Shark Ring با عمر باتری 180 روزه رونمایی شد. حلقه هوشمند Black Shark از طراحی باریک و راحتی برخوردار است. این حلقه ۲/۲ میلی‌متر ضخامت دارد و در استفاده‌ روزانه به‌هیچ‌وجه آزاردهنده نخواهد بود. حلقه هوشمند یادشده در دو رنگ نقره‌ای و مشکی با نوار قرمز عرضه می‌شود.

طراحی Black Shark Ring شامل نوار مشکی برجسته در قسمت بیرونی است که شاید با قابلیت لمس هوشمندی مرتبط باشد که بلک شارک به آن اشاره کرده است. با اینکه جزئیات چندانی از «لمس هوشمند» دردسترس نیست، باید بگوییم که این قابلیت به‌صورت بالقوه می‌تواند امکان کنترل گوشی‌های هوشمند یا سایر تجهیزات جانبی را ازطریق حرکات دست روی حلقه فراهم کند.

Black Shark این حلقه را به‌عنوان ردیاب سلامت جامع معرفی می‌کند. کاربران می‌توانند انتظار داشته باشند که معیارهای مهم سلامتی مانند ضربان قلب و میزان اشباع اکسیژن خون و دمای بدن خود را کنترل کنند. این داده‌ها می‌توانند برای ردیابی پیشرفت تناسب‌اندام و نظارت بر کیفیت خواب و به‌دست‌آوردن اطلاعات کلی درباره سلامتی ارزشمند باشند.

بلک شارک روی دوام حلقه هوشمندش با قابلیت ضد‌آب‌بودن تأکید می‌کند که ویژگی مهمی برای کاربران فعال است. بااین‌حال، این شرکت هنوز رتبه دقیق مقاومت در‌برابر آب را اعلام نکرده است.

دراین‌میان، شاید چشمگیرترین ویژگی Black Shark Ring عمر باتری آن باشد. Black Shark ادعا می‌کند که این حلقه با درنظر‌گرفتن محفظه شارژ همراه، می‌تواند با هربار شارژ حدکثر ۱۸۰ روز دوام بیاورد. این میزان شارژدهی به‌طور درخورتوجهی از محصولات رقیب پیشی می‌گیرد و باعث می‌شود Black Shark Ring برای کاربرانی گزینه جذاب‌تری باشد که راحتی را در اولویت قرار می‌دهند.

درحالی‌که Black Shark هنوز قیمت رسمی یا تاریخ دقیق عرضه حلقه هوشمندش را فاش نکرده است، انتظار می‌رود این شرکت قیمت‌گذاری استراتژیکی را در بازار رقابتی حلقه‌های هوشمند در پیش بگیرد. Black Shark Ring با ترکیب طراحی زیبا و قابلیت‌های نظارت بر سلامت و عمر باتری عالی، می‌تواند به انتخابی وسوسه‌کننده برای علاقه‌مندان به فناوری و سلامتی تبدیل شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.