ماجرای فوت یک شرور در خیابان وزرای تهران؛ سعید بی ناموس کیست؟+ویدئو

یک نفر از اراذل و اوباش که قبلا توسط پلیس بخاطر ایجاد نا امنی دستگیر شده بود، در بازداشتگاه به علت ایست قلبی فوت کرده است.

ماجرای فوت یک شرور در خیابان وزرای تهران؛ سعید بی ناموس  کیست؟+ویدئو

روز گذشته در فضای مجازی ادعایی مطرح شد درباره ی فوت یک دختر در ساختمان وزرا که به دلیل حجاب توسط گشت ارشاد بازداشت شده بود. با این حال، پلیس این ادعا را رد و اعلام کرد فرد فوت شده در ساختمان وزرا از اراذل و اوباش سابقه دار بوده است. بعدتر خبرگزاری «تسنیم» درباره ی دلیل فوت این شرور سابقه دار که به «سعید بی ناموس» معروف بوده، نوشت که وی اقدام به خودکشی کرده بود.

اما چرا برخی رسانه تیتر زدن فوت دختر بازداشت شده در وزرا به علت بی حجابی؟

ماجرا از این قرار است که ساختمان وزرا بعد از وقایع سال گذشته و درگذشت مهسا امینی دیگر در اختیار گشت ارشاد نیست و مدت‌هاست کسی را به خاطر مساله حجاب به ساختمان وزرا منتقل نمی‌کنند بلکه این مکان به نگهداری اراذل و اوباش اختصاص دارد.

به گفته ی «ایرنا» خبرگزاری رسمی دولت، دیروز سه شنبه در شبکه های اجتماعی تصویری با این ادعا منتشر شد: «خیابان وزرا جایی که سر حجاب خانم‌ها را به ساختمان پلیس منتقل می‌کنند، یک خانم و آقای میانسال و یه پسر جوان گریه کنان و جیغ زنان می‌گفتند دخترمون سالم رفت داخل الان می‌گن، مرده. اینجا تو خیابان داشتن می‌زدند تو سر و صورت‌شان که بچه مون رو کشتند.»

ماجرای کشته شدن یک دختر در خیابان وزرا

در ادامه «ایرنا» نوشت که منبع آگاهی به این خبرگزاری گفته:چنین خبری از اساس دروغ است چون مدت‌هاست کسی را به خاطر مساله حجاب به ساختمان وزرا منتقل نمی‌کنند چون این مکان به نگهداری ارازل و اوباش، زورگیران و سارقان سابقه دار اختصاص دارد.

«ایرنا» همچنین به نقل از این منبع آگاه در توضیح بیشتر نوشت:یک نفر از اراذل و اوباش که قبلا توسط پلیس بخاطر ایجاد نا امنی دستگیر شده بود، در بازداشتگاه فوت کرده است.

از ارازل اوباش فوت شده چه می دانیم؟

اواخر سال گذشته یکی از اراذل و اوباش اقدام به تخریب ۱۰ دستگاه خودرو کرد و پلیس اطلاعات به دنبال او بود نهایتاً این فرد در تاریخ ۱۲ فروردین توسط ماموران پلیس در یک درگیری دستگیر شد.

یک مقام آگاه درباره این متهم گفت: فرد فوت شده سال گذشته با قمه و شمشیر به سمت ماموران حمله ور شد و ماموران با رعایت قانون به کارگیری سلاح از ناحیه پا به وی تیراندازی کرده و او را برای اقدامات درمانی به بیمارستان منتقل کردند.

این منبع آگاه ادامه داد: این فرد بعد از درمان موقتاً به زندان فرستاده شده بود تا دیروز برای ادامه تحقیقات به معاونت عملیات پلیس اطلاعات تهران منتقل شد، اما در زمان استراحت در بازداشتگاه در ساعت ۱۲ شب فوت کرد و تحقیقات در مورد مرگ وی ادامه دارد.

بعدتر خبرگزاری «تسنیم» نیز نوشت که فرد فوت شده در ساختمان وزرا، یکی از اراذل و اوباش تهران مشهور به «سعید بی ناموس» بوده که با خوردن قرص اقدام به خودکشی کرد.

«تسنیم» همچنین ویدئویی منتشر کرد و نوشت که این تصاویر گوشه ای از اقدامات مجرمانه ی این شرور سابقه دار بوده است.

خبرگزاری «تسنیم» در این رابطه نوشته است:یکی از اراذل سطح یک تهران معروف به “سعید بی‌ناموس” در فروردین ماه اقدام به تخریب شیشه خودروها می‌کند که توسط پلیس دستگیر می‌شود.این متهم حین دستگیری با پلیس درگیر می‌شود و بعد از این که به زندان می رود با حکم قضایی به مقر پلیس برای بازسازی صحنه جرم آورده می‌شود که قبل از بازسازی با قرص خودکشی می‌کند.

همچنین پلیس پایتخت با انتشار اطلاعیه ای ادعای مطرح شده در فضای مجازی را رد کرد.

در این اطلاعیه آمده است:خبر فوت یک خانم به دلیل عدم رعایت حجاب و پس از بازداشت توسط پلیس در ساختمانِ وزرا کذب است.

این ساختمان مرکز مبارزه با اراذل و اوباش و سارقین حرفه‌ای بوده و ارتباطی با سایرِ ماموریت‌های پلیس ندارد.

چندی پیش یکی از اراذل و اوباشِ سطحِ یکِ تهران که دارای ۹ مورد سابقه بازداشت و سوابق متعدد نزاع و درگیری با مردم، چندین فقره آزار و اذیتِ نوامیس، عربده کشی و شکستن شیشه خودروها و همچنین توزیع مواد مخدر بود، دستگیر و در ایام نوروز به زندان منتقل شد.

بنا بر دستور قضایی این فرد وقتی برای بازسازی صحنه جرم و مواجهه با شهود به همراه همدستانش به محلِ جرم اعزام شد، حین انتقال و قبل از بازسازی صحنه جرم با کاهش سطح هوشیاری مواجه و با حضور عوامل اورژانس بلافاصله به مرکز پزشکی منتقل و برابر اظهاراتِ تخصصیِ کادرِ درمان، از قرصِ نامعلوم استفاده کرده و فوت می‌شود.

دلایل این اقدامِ متهم توسط پلیس و مقامات قضایی تحتِ پیگیری و بررسی قرار دارد ضمن اینکه تصاویر و مستندات در خصوص اقداماتِ تبهکارانه این فرد منتشر شده و اطلاعات تکمیلی نیز متعاقبا اعلام می‌شود.

 

 

دیگر رسانه ها

کدخبر: 133878

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر