کد خبر 248627
۲۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۶

زاکانی در حاشیه نشست هیات دولت؛

واگن‌های قطار مترو تا پایان امسال وارد می‌شوند/ توضیح در مورد نصب دوربین‌ روی لباس نیروهای شهربان + فیلم

واگن‌های قطار مترو تا پایان امسال وارد می‌شوند/ توضیح در مورد نصب دوربین‌ روی لباس نیروهای شهربان + فیلم

شهردار تهران با بیان اینکه واردات خودروهای عمومی برقی از چین، امسال نهایی می‌شود، گفت: تا پایان واگن‌ها وارد خواهد شد و مشکلات آن بر طرف خواهد شد.

به گزارش خبرنگار سیاسی حیات، علیرضا زاکانی شهردار تهران در حاشیه نشست امروز چهارشنبه 29 فروردین‌ماه سال 1403 هیات دولت، در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: موضع شهردای در انتخابات، پشتیبانی است. از ظرفیت شهرداری برای حضور فعال در دوره اول انتخابات مجلس شورای اسلامی استفاده شد و از این ظرفیت برای دوره دوم انتخابات که ۲۱ اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود، نیز بهره خواهیم گرفت.

وی ادامه داد: کارفرمای واردات واگن‌های مترو، وزارت کشور است که هزار و ۷۱ دستگاه در دو قرارداد برای واردات انجام شد و اختلاف نظری در این باره وجود ندارد ولی یک‌سری اختلاف نظر بر سر تائید بسته وارداتی از چین بود.

شهردار تهران با بیان اینکه به این قرارداد باید ظرف ۱۰ روز پاسخ داده می‌شد ولی پاسخ طولانی شد که اعتراض آقای چمران را به همراه آورد، اضافه کرد: امسال واگن‌ها وارد شده و مشکلات آن بر طرف خواهد شد؛ در نهایت در مدت چهار سال، واردات به اتمام می‌رسد.

وی با اشاره به اینکه واردات خودروهای عمومی برقی از چین، امسال نهایی می‌شود، درباره واردات پله برقی و آسانسور از چین خاطرنشان کرد: به هیچ عنوان چنین موضوعی مطرح نشده است و در ایران تولید آسانسور و پله برقی وجود دارد. البته سال گذشته ۶۰ دستگاه پله برقی خریداری شد و ظرف سه ماه نصب آن به اتمام خواهد رسید.

توضیح در مورد نصب دوربین‌ روی لباس نیروهای شهربان و حریم‌بان تهران

زاکانی با تاکید بر اینکه فروشگاه شهروند برای خصوصی‌سازی در بورس عرضه می‌شود، در درباره نصب دوربین‌ بر لباس نیروهای شهربان و حریم‌بان تهران گفت: این موضوع در راستای ساماندهی یک امر کلی است تا دستگاه‌های مسئول بتوانند در امور مختلف و صیانت از افراد، کنترل بهتری داشته باشند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha