خبرگزاری کار ایران

عنایتی: تاسیس هوادار با من بوده/ بازی فردا تداعی خاطره است

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۰۱۹۴

رضا عنایتی سرمربی پیکان در نشست خبری پیش از بازی با هوادار در مورد جوانگرایی در این تیم صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، پیکان و هوادار در چارچوب هفته بیست و چهارم لیگ برتر، فردا ( پنجشنبه) به مصاف هم می‌روند. عنایتی سرمربی پیکان در نشست خبری پیش از  این بازی اظهار داشت: بازی با هوادار سخت است چراکه یک تیم متحول شده با مسعود شجاعی هستند. هوادار تیمی است که تاسیسش کار خود من بوده و بازی فردا تداعی خاطره است برای من و هوادار. از زمانی که آقای شجاعی مسئولیت فنی تیم را برعهده گرفته، تیم کاملا پیشرفت کرده است.

وی افزود: ما بنا به سیاست‌مان در پیکان سعی کردیم ذهنیت تیم را عوض کنیم که تیم به نباختن عادت بکند. تا حدودی موفق شدیم و در نیم فصل دوم شرایط خوبی را داریم اما کار تمام نشده است. باید در تمام دقایق بازی باهوش باشیم و تمرکز داشته باشیم.

عنایتی در مورد جوانگرایی پیکان گفت: سیاست باشگاه پیکان مبتنی بر ساختن بازیکنان جوان است که این سیاست را تا حدودی پیش بردیم و موفق بودیم. بازیکنان جوان با کیفیت داریم. هفته پیش مقابل مس رفسنجان دو بازیکن جوان بازی دادیم و توانستیم به اهداف‌مان برسیم و امیدوارم در ادامه لیگ بازیکنان جوان بیشتری را بازی بدهیم.

او ادامه داد: شرایط جدولی‌مان بد نیست. چند هفته استرس داشتیم اما از این موضوع فاصله گرفتیم و تلاش می‌کنیم با کمک مجموعه در پایان فصل جایگاه خوبی را در جدول داشته باشیم و فصل را به پایان برسانیم‌.

 سرمربی پیکان در مورد تفکرات هجومی‌اش در پیکان توضیح داد: ما طبق اهداف‌مان پیش می‌رویم. اگر بازی سه-سه شود بیشتر می‌پسندم تا بازی صفر-صفر بشود. تمرینات خیلی خوبی در پیکان داشتیم و شخصی با مهاجمانم کار کردم و همکارانم تمام تلاش‌شان را انجام دادند و تا حدود زیادی موفق شدیم. باید فکر اساسی هم انجام دهیم که تیم‌مان گل نخورد. چون گل خوردن مختص بازیکنان دفاعی نیست.

عنایتی در مورد بازیکنان جوان تیم گفت: ما در ذهن‌مان این نیست که با بازیکنان جوان انفرادی کار کنیم چون بازیکنان جوان‌مان کنار باتجربه‌ها بیشتر می‌توانند موفق باشند. جا دارد از بزرگ‌های تیم‌مان تشکر کنم که جوان‌ها با آرامش خاطر کار می‌کنند. سیاست پیکان جوانگرایی و سازندگی است‌. باشگاه پیکان در این موضوع پیشقدم است و تا انتهای لیگ پنج، شش بازیکن جوان معرفی می‌کنیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز