ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ONEPLUS
تبلت

تبلت وان‌پلاس پد 2 احتمالاً با تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 از راه می‌رسد

تبلت جدید وان‌پلاس احتمالاً با تراشه اسنپدراگون 8 نسل  3 در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ | ۱۲:۳۰

وان پلاس روی توسعه تبلت پرچمدار وان پلاس پد 2 کار می‌کند. یکی از منابع آگاه بازار با نام کاربری «Max Jambor» در شبکه اجتماعی ایکس، با انتشار پستی، زمان احتمالی عرضه این تبلت را فاش کرده است. حالا همین منبع ادعا می‌کند تبلت جدید وان پلاس با تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

براساس پست منتشرشده از سوی Max Jambor، این تبلت پرچمدار مجهز به چیپستی خواهد بود که تاکنون هیچ‌یک از برندها تبلتی مجهز به آن را به بازار عرضه نکرده‌اند. البته خبرهای غیررسمی مبنی بر اینکه شیائومی پد 7 پرو نیز ممکن است با همین چیپست از راه برسد، منتشر شده است.

تبلت پرچمدار وان پلاس با تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 معرفی می‌شود

وان پلاس پد که سال گذشته میلادی به‌عنوان اولین تبلت وان پلاس معرفی شد، درواقع اوپو پد 2 با نامی جدید بود. براساس گزارش‌های اخیر، اوپو ممکن است به‌زودی اوپو پد 3 را با تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 در چین عرضه کند. احتمال دارد که این تبلت در کنار سری Reno 12 در ماه مه از راه برسد. احتمالاً همین دستگاه در بازار جهانی به وان پلاس پد 2 تغییر نام خواهد داد.

متأسفانه، هنوز جزئیات بیشتری در مورد مشخصات وان پلاس پد 3 منتشر نشده است؛ اما آنچه مشخص شده، این است که احتمالاً این دستگاه در نیمه دوم سال جاری میلادی از راه برسد.

عرضه وان پلاس پد 2 با چیپست اسنپدراگون 8 نسل 3 نشان می‌دهد که این تبلت جدید احتمالاً قیمتی بالاتر از نسل قبلی خود داشته باشد. گفتنی است وان پلاس پد با چیپست دایمنسیتی 9000 با قیمت 499 یورو در اروپا و 455 دلار در هند عرضه شد. این احتمال وجود دارد که وان پلاس پد 2 در بازار هند با قیمت حدود 540 دلار در دسترس کاربران قرار گیرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی