خبرگزاری کار ایران

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت خبر داد:

تلاش وزارت بهداشت برای افتتاح ۱۰۰۰۰ تخت بیمارستانی جدید در سال جاری

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۰۲۳۸

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت از افتتاح بیش از ۱۶ هزار تخت بیمارستانی در دولت مردمی خبر داد و گفت: در تلاش هستیم امسال ۹ تا ۱۰ هزار تخت دیگر به این تعداد افزوده شود.

به گزارش ایلنا، بهروز رحیمی در استانداری آذربایجان شرقی، اظهار داشت: خوشبختانه در دولت مردمی و تا کنون بیش از سه هزار پروژه بهداشتی با رویکرد تقویت ساختار شبکه بهداشت کشور با اولویت مناطق محروم و کمتر برخوردار تکمیل و وارد چرخه خدمت رسانی شده است.  

بنابر اعلام وزارت بهداشت، وی با اشاره به تبدیل وضعیت حدود ۷۰ هزار نفر با استفاده از ظرفیت قانون ایثارگران و جذب بیش از ۲۵ هزار نیروی انسانی جدید در بدنه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: در این مدت همچنین تلاش کردیم تا دستگاه‌ها و تجهیزات پزشکی سنگین، سرمایه ای و با تکنولوژی بالا را به منظور تسهیل دسترسی مردم به خدمات در کشور توزیع کنیم.  

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، از استان آذربایجان شرقی به عنوان استان پیشتاز جهاد سازندگی در عرصه نظام سلامت نام برد و گفت: در دانشگاه علوم پزشکی تبریز عقلانیتی حاکم است و در منظر ما جهاد سازندگی در این استان وجود دارد و مردم متوجه خواهند شد که چه اقداماتی در این مدت انجام شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز