۱۳:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹

تازه‌ترین خبر از افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی بانک رفاه امروز ۲۹ فروردین ۱۴۰۳

رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی در خصوص زمان افزایش حقوق‌ها و متناسب سازی حقوق بازنشستگان توضیحاتی ارائه داد.

تازه‌ترین خبر از افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی بانک رفاه امروز ۲۹ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، دهقانی کیا رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی عنوان کرد که در خصوص افزایش دستمزد‌ها اختلافاتی وجود دارد و جلسات کانون عالی بازنشستگان با سازمان تامین اجتماعی فعلا به نتیجه‌ای نرسیده است.‌ی افزود:هر سال افزایش مستمری بازنشستگان تامین اجتماعی در فروردین ماه انجام می‌گیرد وحقوق بازنشستگان نیز بر اساس جدول هر ماه از بیستم آغازخواهد شد، مسئولین قول دادند اردیبهشت ماه حقوق جدید بازنشستگان پرداخت شود و مابه التفاوت فروردین ماه هم در خردادماه پرداخت خواهد شد.

پافشاری بر اجرای ماده ۹۶ قانون تامین اجتماعی

دهقانی کیا با تاکید بر اینکه باید ماده ۹۶ تامین اجتماعی اعمال شود تصریح کرد: این ماده قانون می‌گوید افزایش حقوق بازنشستگان باید به نسبت افزایش هزینه‌های زندگی باشد، رعایت نکردن این بند از قانون تامین اجتماعی تخلف است. ​در حال حاضر جلساتی با سازمان تامین اجتماعی در خصوص این موضوع در حال انجام است و در حال حاضر نمی‌توانیم راجع به آن اظهارنظر بکنیم.

متناسب سازی حقوق بازنشستگان باید از ابتدای سال ۱۴۰۳ اعمال شود

وی در پاسخ به این سئوال که زمان اجرای متناسب سازی حقوق بازنشستگان کی انجام خواهد شد هم افزود:ما در ابتدا به دنبال این موضوع هستیم که ماده ۹۶ قانون تامین اجتماعی اجرا شود و موضوع متناسب سازی حقوق بازنشستگان بعد از حل ماده ۹۶ تامین اجتماعی باقی خواهد ماند.

وی با بیان اینکه آقای رئیس مجلس گفتند متناسب سازی حقوق بازنشستگان باید در سال ۱۴۰۳ انجام شود، تاکید کرد:متناسب سازی حقوق بازنشستگان باید از اول ماه سال ۱۴۰۳ اجرایی شود و از اول فروردین ماه هم پرداخت شود، ممکن است زمانش یک مقدار طولانی شود در هر صورت بایستی از اول فروردین ماه ۱۴۰۳پرداخت شود.

 

 

پایان/*

اندیشه معاصر را در ایتا، روبیکا، پیام رسان بله و تلگرام دنبال کنید.

 

مطالب مرتبط

2 نظر برای این مطلب ثبت شده است:

ایرانی

پاسخ دادن

۲۹ فروردین ۱۴۰۳


هزینه داروی بازنشسته ها را قطع کردید دادید به دفترچه بیمه مجانی به افغانها و پولهای تامین اجتماعی را دادید حقوق نظامی ها و کارمندان و الباقی پول را هم بدهید تیغ بخرید گلوی بازنشسته را ببرید خلاص لعنت به شما دروغ گوها

ایرانی

پاسخ دادن

۲۹ فروردین ۱۴۰۳


محاسبات را کامپیوتر در عرض. چند دقیقه انجام میدهد این چه بهانه جدیدی است که زمان میبرد محاسبات البته اگر قراراست از کشورهای دیگر بازنشسته به تامین اجتماعی اضافه کنید چیز دیگری است مثل لبنان و غزه و سوریه و یمن تا گلوی بازنشسته های ایران را با تیغ کند ببرید