بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

انتقاد گوندوعان از آرائوخو: گل‌خوردن بهتر از این است که اخراج شوید و تیم را به کشتن دهید

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ | ۱۳:۵۷

طرفداری | شب گذشته (سه‌شنبه) و در دیداری از دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل ۲۰۲۳/۲۴، پاری سن ژرمن با نتیجه ۴-۱ بارسلونا را شکست داد و با برتری ۶-۴ در مجموع دو بازی رفت و برگشت، راهی نیمه‌نهایی شد. بارسلونا (۴) 1-۴ (۶) پاری سن ژرمن؛ رژه اقتدار پاریسی‌ها، توهم بارسا تمام شد!

یکی از اتفاقات مهم و تعیین کننده این مسابقه، اخراج مستقیم رونالد آرائوخو در دقیقه 29 و ده نفره شدن بارسلونا بود. در حالی که آبی و اناری پوشان با یک گل از حریف پیش بودند، آرائوخو با تکل خود روی پای مهاجم پاری سن ژرمن با کارت قرمز داور مواجه شد؛ اتفاقی که اوضاع را برای بارسلونا دشوار کرد و باعث شد دروازه این تیم چهار مرتبه باز شود. عصبانیت گوندوعان از هم‌تیمی‌ها!

ایلکای گوندوعان، هافبک آلمانی بارسلونا پس از پایان بازی و در گفتگو با CBS، به انتقاد از رونالد آرائوخو پرداخت و همچنین از بی‌خیالی هم‌تیمی‌هایش روی گل ویتینیا نیز ابراز عصبانیت کرد: اخراج آرائوخو درست بود؟

گفتنش سخت است، اما در چنین لحظاتی شما باید ابتدا مطمئن شوید که می‌توانید توپ را به دست می‌آورید، سپس تکل بزنید یا کار دیگری انجام دهید. من نمی دانم که آرائوخو توپ را لمس کرده یا نه، اما اگر من جای او بودم، ترجیح می‌دادم مهاجم حریف با دروازه‌بان تک به تک شود یا حتی گل بخوریم، نه این‌که با یک تکل عجولانه کارت قرمز بگیرم. اگر مهاجم در موقعیت تک به تک قرار می‌گرفت، شاید توپ او توسط دروازه‌بان مهار می‌شد، شاید هم اصلا گل می‌خوردیم و هیچ اشکالی نداشت، اما ده نفره شدن در چنین شرایطی، تیم را به کشتن می دهد. گل ویتینیا:  آن هم یک اشتباه دیگر بود. بازیکنان ما باید به سمت ویتینیا می‌رفتند و مانع از شوتزنی او می‌شدند. نباید چنین فضای بزرگی را در اختیار او قرار می‌دادند. ما بارها چنین وضعیتی را تمرین کرده بودیم و با آن غریبه نبودیم. بازیکنی که به ویتینیا نزدیک‌تر بود، باید خودش را در مقابل توپ قرار می‌داد.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *