دکمه هوش مصنوعی ChatGPT وارد ماوس‌ و کیبورد لاجیتک می‌شود

چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
ماوس لاجیتک M750 با دکمه هوش مصنوعی
لاجیتک نسخه‌ی ویژه‌ای از ماوس M750 را با دکمه‌ی اختصاصی هوش مصنوعی معرفی کرد.
تبلیغات

درحالی‌که انتظار می‌رود بسیاری از کامپیوترهای آینده با دکمه‌ی اختصاصی کوپایلت (Copilot) روی کیبورد عرضه شوند، لاجیتک خود را برای هماهنگی با ChatGPT آماده می‌کند؛ ابزار هوش مصنوعی این شرکت موسوم‌به Logi AI Prompt Builder ازطریق دکمه‌ی اختصاصی روی موس یا کیبورد دردسترس کاربران قرار می‌گیرد.

Logi AI Prompt Builder فقط یک چت‌بات ساده نیست و با ارائه‌ی دستورات از پیش‌آماده، به انجام بهتر درخواست‌های کاربر کمک می‌کند.

با فشردن دکمه‌ی اختصاصی هوش مصنوعی هنگام کار با ماوس لاجیتک، می‌توان از آن درخواست کرد پاراگراف‌های متنی را اصلاح یا کوتاه‌تر کند. دستور پیش‌فرض دیگر این چت‌بات به کاربر کمک می‌کند بیانیه‌های مطبوعاتی را خلاصه کند و اگر مشترک سرویس پولی ChatGPT باشید امکان ایجاد تصاویر جدید را نیز دارد.

ابزار هوش مصنوعی لاجیتک
Logitech

موس لاجیتک M750 کلیدی به رنگ سبز-آبی برای راه‌اندازی سریع ابزار هوش مصنوعی لاجیتک دارد. قیمت موس در ایالات‌متحده و بریتانیا به‌ترتیب ۵۰ دلار و ۵۵ پوند خواهد بود.

برای دسترسی به چت‌بات لاجیتک الزاماً به ماوس هوش مصنوعی این برند نیاز ندارید، اما باید حداقل یکی از محصولاتش را در اختیار داشته باشید، زیرا Prompt Builder بخشی از نرم‌افزار Logi Options Plus است.

درحال‌حاضر، Logi AI Prompt Builder فقط با ChatGPT و به زبان انگلیسی کار می‌کند. لاجیتک می‌گوید در آینده امکان استفاده از سایر چت‌بات‌های هوش مصنوعی را نیز دراختیار کاربران قرار خواهد داد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات