//
کدخبر: ۴۵۴۷۸۹ //

پیشگویی ترسناک «بابا وانگا» برای سال ۲۰۲۴

هنوز در جعبه بابا وانگا، پیش‌گوی معروف نابینای بلغاری که گفته می‌شود ماجرای حملات یازده سپتامبر را به درستی پیش بینی کرده بود، ضربه بزرگتری باقی مانده است.

 پیشگویی ترسناک «بابا وانگا» برای سال ۲۰۲۴

ونگا که با لقب «نوستراداموس بالکان» شناخته می شود حدود ۲۸ سال پیش در سن ۸۴ سالگی درگذشت و گفته می‌شود که قدرت پیشگویی آینده را داشته است.

بابا وانگا که پیشگویی‌های مبهم او از زمان مرگش در سال ۱۹۹۶، جهان را فراگرفته، سیل پیشگویی‌هایش را تا سال ۵۰۷۹ که به ادعای وی «زمانی که جهانبه پایان خواهد رسید» به جا گذاشته است.
به باور بسیاری، نوستراداموس اتفاقات مهم بسیاری را در طول تاریخ به درستی پیش بینی کرده است، از انقلاب ها تا جنگ‌های مشهور.

بر اساس پیشگویی‌هایی بابا وانگا که توسط روزنامه بریتانیایی دیلی میل بازنشر شده است، سال ۲۰۲۴با خود انبوهی از حوادث تاریک از جمله حملات تروریستی در اروپا، حملات بیولوژیکی و جنگ جهانی سوم را به همراه دارد.

به نوشته این روزنامه، با تشدید تنش‌ها در خاورمیانه، به ویژه میان ایران و اسرائیل، و تنش کنونی در اروپا، برخی از این پیشگویی‌ها به طرز وحشتناکی قابل قبول به نظر می‌رسد.

بابا وانگا کیست؟

بابا وانگا پیرزن بلغارستانی است که در سال ۱۹۹۶ از دنیا رفت. او پیش از مرگش ادعا می‌کرد در ۱۲ سالگی بینایی خود را از دست داده و همین امر موجب روشن‌بینی او شده است. وی علاوه بر پیشگویی هایش، در زمینه گیاه شناسی هم تخصص داشت.

این پیرزن نابینا از زمان کودکی در کوه‌های Kozhuh زندگی می‌کرد و از همانجا با گیاهان آشنایی پیدا کرد.

صفحه ویکی پدیا مربوط به بابا وانگا از سال ۲۰۰۷ بیش از ۴ میلیون بازدید کننده داشته و بیوگرافی او اکنون به ۵۰ زبان مختلف در ویکی پدیا در دسترس است.

بابا وانگا چهارمین فرد مشهوری است که پیشگویی می‌کند و اولین پیشگویی مقدونی محسوب می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۵۴۷۸۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان