سیاسی

حملات پهپادی و موشکی حزب الله لبنان به شمال سرزمین‌های اشغالی

منابع خبری از زخمی شدن شمار زیادی از صهیونیست‌ها در حملات پهپادی و موشکی حزب الله لبنان به مناطقی در الجلیل اشغالی خبر می‌دهند.

میدل ایست نیوز: منابع خبری از زخمی شدن ۱۴ نفر در حملات پهپادی حزب الله لبنان به منطقه «عرب العرامشه» در شمال الجلیل اشغالی خبر دادند که گفته می‌شود حال چهار نفر از آنان به شدت وخیم است.

به گزارش المیادین، رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند یک فروند پهپاد حزب الله با دقت بالا و بدون آنکه چیزی متعرض آن شود، منطقه عرب العرامشه را هدف حمله قرار داده است.

این منابع افزودند با توجه به  شرایط سختی که در این منطقه وجود دارد؛ مرکز پزشکی گالیله در نهاریا در پی زخمی شدن تعدادی زیادی از ساکنان  عرب العرامشه فعال شده است.

رسانه‌های صهیونیستی اعلام کردند در پی افزایش حملات، تعداد زیادی از ساکنان کریات شمونه برای همیشه این شهرک را ترک کرده‌اند.

شبکه الجزیره نیز در این باره زخمی شدن دستکم 6 نفر را در این حمله تایید کرد و از اعزام بالگرد به منطقه برای انتقال مجروحان خبر داد.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند در این حمله ساختمان و یک خودرو در عرب العرامشه در نزدیکی مرز لبنان هدف قرار گرفته است و آژیر خطر در الجلیل چندین بار به صدا درآمده است.

این رسانه‌ها همچنین از فرود آمدن ۴ موشک در شهرک عرب العرامشه خبر داد که گنبد آهنین نتوانسته است آن‌ها را رهگیری کند.

در همین ارتباط رئیس حزب «اسرائیل بیتنا» (اسرائیل خانه ما)  با انتقاد از سران رژیم صهیونیستی اعلام کرد کابینه این رژیم ساکنان شمال را به حال خویش رها کرده است و آن‌ها به مانند مرغابی در تیررس حزب الله قرار گرفته‌اند.

منبع
المیادین

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا