سهمیه بنزین اردیبهشت شنبه شارژ می‌شود

۶۰ لیتر سهمیه بنزین اردیبهشت‌ماه خودروهای شخصی بدون هیچ‌گونه تغییری، ساعت صفر بامداد شنبه در کارت‌های هوشمند سوخت شخصی شارژ می‌شود.

به گزارش صدای بورس این دومین سهمیه ماهانه سال ۱۴۰۳ است که به کارت‌های هوشمند سوخت شخصی واریز خواهد شد، همچنین سهمیه سوخت خودروهای عمومی و خدماتی مطابق جدول سهمیه طرح مدیریت مصرف سوخت واریز می‌شود.

سقف ذخیره سهمیه بنزین کارت‌های هوشمند سوخت برای مالکان خودروهای شخصی و موتورسیکلت‌ها هم‌اکنون ۶ ماه است، بنابراین سهمیه واریزی ماهانه خودروهای شخصی و موتورسیکلت‌ها در صورت استفاده نکردن، حداکثر تا ۶ ماه در کارت‌های هوشمند سوخت قابل ذخیره خواهد بود.

هم‌اکنون کشور در شرایط ناترازی تولید و مصرف بنزین قرار گرفته و لازم است مدیریت بهینه‌ مصرف سوخت و استفاده از کارت سوخت شخصی به‌منظور جلوگیری از عرضه خارج از شبکه سوخت، بیش از پیش مدنظر قرار گیرد تا کشور را در معرض خطر واردات سوخت قرار ندهد.

منبع: ایسنا

کد خبر 493550

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • چرا استفاده از کارت سوخت شخصی برای دولت به یکباره مهم شد؟

    چرا استفاده از کارت سوخت شخصی برای دولت به یکباره مهم شد؟

    اخیرا مدیر عامل شرکت ملی پخش فراورده های نفتی از صدور ۱۰ روزه کارت های سوخت خبر داده است و این شاعبه ایجاد شده که آیا دولت دنبال افزایش قیمت بنزین است؟

  • بایدن تحریم‌های نفتی ایران را تشدید نمی‌کند

    بایدن تحریم‌های نفتی ایران را تشدید نمی‌کند

    دولت بایدن تمایلی به تشدید تحریمها علیه صادرات نفت ایران ندارد و دلیل آن نگرانی نسبت به بالا رفتن قیمت نفت و عصبانی کردن چین به عنوان بزرگترین خریدار نفت ایران است.

  • خودرو برقی ایستاد، نفت برگشت!

    خودرو برقی ایستاد، نفت برگشت!

    با بازشدن بازارهای جهانی، قیمت نفت افت کرد و هر بشکه نفت سبک آمریکا ۸۴ دلار و ۹۶ سنت و هر بشکه نفت دریای شمال هم ۸۹ دلار و ۶۹ سنت قیمت خورد.

  • فولکس‌واگن‌های ارزان می‌آید؟

    فولکس‌واگن‌های ارزان می‌آید؟

    فولکس‌واگن اعلام کرد که با شریک چینی خود، اکسپنگ معماری جدیدی برای خودروهای هوشمند و الکتریکی ایجاد کرده است که به گفته خودروساز آلمانی به آن کمک می‌کند خودروهای برقی مقرون به صرفه‌تری را در بزرگترین بازار خود ارائه دهد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =