بهترین ماشین لباسشویی پاکشوما برای زوج های جوان + قیمت

Une famille qui achète une machine à laver-کاماپرس

وجود لباسشویی اتوماتیک، در دنیای امروزی، یکی از ضروریات منزل زوج‌های جوان است. با توجه به شرایط موجود، زوج‌های جوان عموما به دنبال ماشین لباسشویی هستند که در کنار ظرفیت بالا، امکانات پیشرفته نیز داشته‌باشد و بتوانند برای یک عمر روی وجود آن حساب باز کنند. ماشین لباسشویی پاکشوما، به عنوان برند ایرانی کیفیت بالایی دارد و با ارائه ضمانت کالا، گزینه مطمئنی برای زوج‌های جوان محسوب می‌شود. نکته‌ای که بهتر است زوج‌های جوان به آن توجه داشته باشند، ظرفیت دستگاه، برنامه‌های متنوع شستشو و همچنین سیستم ضد چروک است.

کاماپرس در این گزارش با ارائه قیمت، به معرفی بهترین ماشین لباسشویی پاکشوما برای زوج‌های جوان می‌پردازد.

ماشین لباسشویی پاکشوما مدل BWF 40928 WT

این مدل ماشین لباسشویی پاکشوما، در هنگام تهیه این گزارش، حدود 24 میلیون و 200 هزارتومان قیمت دارد. این محصول با ظرفیت 9 کیلوگرمی، مناسب خانواده‌های متوسط و پرجمعیت است. این ماشین لباسشویی با امکان تنظیم زمان شستشو از 1 تا 24 ساعت بعد، به نحوی طراحی شده که امکان اضافه کردن لباس، هنگام شستشو را نیز دارد. این دستگاه از سیستم ضد چروک بهره می‌برد و مناسب زوج‌های جوانی است که با اتوکشیدن لباس میانه خوبی ندارند.

ماشین لباسشویی پاکشوما مدل BWF 40928 WT-کاماپرس

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

ماشین لباسشویی پاکشوما مدل BWF 40906 ST

این مدل ماشین لباسشویی پاکشوما، با قیمت حدودی 24 میلیون و 260 هزارتومان در رنگ نقره‌ای عرضه می‌شود. این محصول با قابلیت شستشوی لباس کودک و قفل کودک، مناسب زوج‌های جوانی است که فرزند کوچک دارند. این ماشین لباسشویی قابلیت اضافه یا کم کردن لباس هنگام شستشو را دارد و 16 برنامه اصلی و 5 برنامه کمکی، شستشوی هرگونه لباسی را برای کاربر ممکن می‌سازد.

ماشین لباسشویی پاکشوما مدل UWF 20800 WT

این مدل ماشین لباسشویی پاکشوما با ظرفیت 8 کیلوگرمی، حدود 19 میلیون تومان قیمت دارد و درب آن از جلو باز می‌شود. این دستگاه با سیستم آبکشی خودکار، برای هر لباس با جنس و رنگ مختلف، برنامه شستشوی مجزایی در نظر می‌گیرد و با 16 برنامه اصلی و 5 برنامه کمکی، محصول کاملی محسوب می‌شود. این ماشین لباسشویی با چرخش موتور 1200 دور در دقیقه، در عین سرعت، کم مصرف بوده و از رتبه انرژی ++A برخوردار است.

ماشین لباسشویی پاکشوما مدل UWF 20800 WT-کاماپرس

ماشین لباسشویی پاکشوما مدل BWF 40802 ST

این مدل ماشین لباسشویی پاکشوما با قیمت حدودی 23 میلیون تومان از 8 کیلوگرم ظرفیت برخوردار است. این دستگاه قابلیت تنظیم دما بین 20 تا 90 درجه را دارد و می‌توان سرعت خشک‌کن آن را تا حداکثر 1400 دور در دقیقه به صورت دستی تنظیم کرد. این محصول با زاویه 180 درجه‌ای باز شدن درب، به راحتی هر نوع لباسی را با هر ابعادی درون خود جای می‌دهد.

ماشین لباسشویی پاکشوما مدل BWF 40802 ST-کاماپرس

ماشین لباسشویی پاکشوما مدل BWF 40814 WT

این مدل ماشین لباسشویی پاکشوما با قیمت حدودی 22 میلیون و 680 هزارتومان در دو رنگ سفید و نقره‌ای عرضه می‌شود. این دستگاه با ظرفیت کلی 8 کیلوگرم، از 16 برنامه اصلی و 3 برنامه کمکی شستشو بهره می‌برد. این ماشین لباسشویی با سرعت موتور 1400 دور در دقیقه، در کمترین زمان ممکن امکان خشک کردن لباس‌ها را فراهم می‌کند.

ماشین لباسشویی پاکشوما مدل BWF 40814 WT-کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : پاکشوما
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز