قیمت بازار جیلی آزکارا مشخص شد

جیلی آزکارا با قیمت نهایی ۱ میلیارد و ۸۹۵ میلیون تومان توسط فردا موتورز به مشتریان عرضه شده است. اما مالکان، دلالان و نمایشگاه‌داران برای این خودرو کراس اوور وارداتی قیمتی در محدوده ۳ الی ۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان در نظر گرفته‌اند.

قیمت بازار جیلی آزکارا مشخص شد

تحریم‌های بین‌المللی باعث شده که خودروهای برند جیلی دیگر به صورت خودروهای  مونتاژی در داخل کشور عرضه نشوند، اما فردا موتورز قصد دارد تا محصولات جیلی رابا مدل آزکارا به ایران وارد کند که به نظر میرسد یک انتخاب هوشمندانه برای بازار ایران باشد.

قیمت جیلی آزکارا هیبرید در بازار آزاد

این خودرو با قیمت نهایی ۱ میلیارد و ۸۹۵ میلیون تومان توسط فردا موتورز به مشتریان عرضه شده است. اما مالکان، دلالان و نمایشگاه‌داران برای این خودرو کراس اوور وارداتی قیمتی در محدوده ۳ الی ۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان در نظر گرفته‌اند که نشان‌دهنده اختلاف قیمت فاحش تا سقف حدودی ۱ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان است.

مشخصات فنی جیلی آزکارا هیبرید

در بخش فنی، این خودرو از یک پیشرانه ۱.۵ لیتری سه سیلندر توربوشارژ با فناوری GDI و یک موتور برقی ۴۸ ولتی (هیبرید خفیف) بهره می‌برد. موتور بنزینی به‌تنهایی می‌تواند قدرت ۱۷۷ اسب بخار و گشتاور ۲۵۵ نیوتن‌متر را تولید کند و از طرفی دیگر موتور برقی هم قادر به تولید قدرت ۱۳ اسب بخار و گشتاور ۴۵ نیوتن‌متر است. در مجموع قدرت ۱۹۰ اسب بخار و گشتاور ۳۰۰ نیوتن‌متر، نهایت توان این دو موتور است که توسط یک گیربکس ۷ سرعته دو کلاچه به هر چهار چرخ خودرو منتقل می‌شود.

امکانات رفاهی و ایمنی Geely Azkarra

تیپ GF (فول آپشن) این خودرو به امکاناتی نظیر صندلی‌های برقی راننده و سرنشین جلو، کلاستر دیجیتال، فرمان کمکی برقی، سیستم بازیابی انرژی ترمزها، کروز کنترل تطبیقی، سیستم تهویه مطبوع دو کاناله سیستم ترمز ABS-EBD، ترمز پارک برقی به‌همراه اتوهلد (Auto Hold)، سیستم کنترل پایداری الکترونیکی، سیستم صوتی بوز با ۱۲ بلندگو، سیستم کنترل کشش، رادار بین خطوط، دوربین 360 درجه، سنسور پایش فشار باد تایرها (TPMS)، نور بالای اتوماتیک، صندلی ایزوفیکس، سنسور پارک جلو و عقب، ترمز اضطراری خودکار و 6 کیسه هوای ایمنی مجهز شده است.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر