بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

تبعات حرکت عجیب رونالد آرائوخو؛ احتمال محرومیت بیشتر مدافع بارسلونا از سوی یوفا!

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ | ۲۰:۱۳

طرفداری | مدافع اروگوئه‌ای بارسلونا که از او به عنوان مقصر شماره یک در حذف آبی‌اناری‌ها در لیگ قهرمانان یاد می‌شود، ممکن است با محرومیت بیشتری از سوی یوفا روبرو شود.

به گزارش آاس ، رونالد آرائوخو در جریان دیدار برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، روی بردلی بارکولا خطا کرد و کارت قرمز مستقیم گرفت. اخراج او نقطه عطف بازی بود، چرا که بارسلونا بعد از آن دچار فروپاشی شد. آرائوخو در حالی که از زمین بازی خارج می‌شد، با حرکتی نمایشی، انگشتان خود را باز کرد و دستش را چرخاند. حرکتی که کنجکاوی برخی از هواداران را برانگیخت. این حرکت دست در آمریکای جنوبی به معنای دزدی است.

بیشتر بخوانید: معنی حرکت دست آرائوخو پس از اخراج مقابل پاری سن ژرمن چیست؟ شوک به بارسلونا؛ اخراج رونالد آرائوخو در بازی مقابل پاری سن ژرمن / عکس یوفا حرکت دست آرائوخو را بررسی می‌کند

حرکت عجیب مدافع اروگوئه‌ای بارسلونا حال می‌تواند باعث محرومیت او شود. یوفا این جریان را مورد بررسی قرار خواهد داد و باید صبر کرد و دید که آیا به خاطر این حرکت دست، محرومیت بیشتری متوجه آرائوخو خواهد شد یا خیر. اگر یوفا بخواهد رونالد آرائوخو را مجازات کند او احتمالا با بیش از سه جلسه محرومیت از همراهی بارسلونا در رقابت‌های اروپایی مواجه خواهد شد.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *