شهاب زاهدی از اینجا رانده و از آنجا مانده شد!

تیم فوتبال آویسپا فوکوئوکا امروز بدون شهاب زاهدی در رقابت‌های جی لیگ کاپ به میدان می‌رود.

شهاب زاهدی از اینجا رانده و از آنجا مانده شد!
بیشتر بخوانید:

به گزارش منیبان، در یکی از بازی‌های دور دوم رقابت‌های جی لیگ کاپ ژاپن، امروز تیم فوتبال آویسپا فوکوئوکا در استادیوم ماتسوموتو به مصاف تیم ماتسوموتو یاماگا می‌رود و در اندیشه کسب پیروزی و رسیدن به دور سوم است.

در این مسابقه، شیگتوشی هاسبه سرمربی آویسپا فوکوئوکا تصمیم گرفت تا با تیم دوم خود پای به زمین مسابقه بگذارد و به نفرات اصلی استراحت دهد تا آنها برای دیدار حساس بعدی مقابل جوبیلو ایواتا آماده باشند.

به همین دلیل، در میان ترکیب اصلی و نفرات ذخیره آویسپا فوکوئوکا نامی از شهاب زاهدی دیده نمی‌شود تا مهاجم ایرانی پس از درخشش فوق العاده‌اش از زمان پیوستن به این تیم ژاپنی، به استراحت بپردازد.

آویسپا فوکوئوکا که باید سه روز دیگر و در رقابت‌های جی لیگ به مصاف جوبیلو ایواتا برود، ترجیح داده تا در کاپ داخلی بدون زاهدی و دیگر نفرات اصلی خود بازی کند.

از زمان پیوستن شهاب زاهدی به آویسپا فوکوئوکا، او سه بار برای تیمش گلزنی کرده و یک بار نیز پاس گل داده و او این آمارها را فقط در پنج مسابقه به ثبت رسانده است. ضمن اینکه مهاجم سابق پرسپولیس تاکنون هرگز به صورت کامل و تا پایان بازی در ترکیب تیمش حضور نداشته است.

ت ت
کدخبر: 210380 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    نظرسنجی

    هزار روز از آغاز دولت سیدابراهیم رئیسی گذشت، آیا رئیس جمهور توانسته در این هزار روز به وعده هایی که در انتخابات 1400 داده بود عمل کند؟

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها