خبرگزاری کار ایران

گواردیولا: آماده ایم با حداکثر توان به مصاف رئال برویم

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۰۴۴۱

سرمربی سیتیزن ها در مورد تقابل حساس امشب مقابل رئال صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی در نشست خبری پیش از بازی حساس امشب تیمش مقابل رئال مادرید در یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا گفت: «تیم ما همیشه باید آمادگی و تمرکز کافی جهت اتخاذ بهترین تصمیمات را داشته باشد. اگر از همین حالا فکر کنیم که کار تمام است، آن عطش و انگیزه‌ای که برای تلاش مضاعف در چنین بازی‌هایی لازم است را از دست خواهیم داد. برای این بازی هم به چنین انرژی و انگیزه‌ای نیاز داریم. گاهی اوقات لازم است که تحت فشار قرار بگیریم چرا که نمی‌شود 90 دقیقه بر بازی مسلط باشیم. الان هم آماده‌ایم که با حداکثر توان به مصاف حریف برویم.»

او به این سؤال که آیا فشردگی تقویم کار تیم او را سخت‌تر کرده است، چنین پاسخ داد: «من به این وضعیت عادت دارم. بهتر است در این تورنمنت باشیم و تقویم فشرده‌تری داشته باشیم تا اینکه نباشیم. حریف ما را می‌شناسد، پس باید بیشتر حواس‌مان را جمع کنیم و تاکتیک‌هایی غافلگیر‌کننده را رو کنیم. درست مانند آنچه کارلو آنچلوتی انجام داد.»

گواردیولا درباره اینکه آیا رئال مادرید فعلی نسبت به رئالی که فصل گذشته با آن روبه‌رو شد تیم قدرتمندتری است هم عنوان کرد: «نمی‌گویم که با این حرف موافق نیستم اما سال گذشته هم رئال مادرید تیمی متفاوت با بازیکنان متفاوت و فوق‌العاده بود. بنزما، مودریچ و... تیم‌شان فوق‌العاده بود. اگر دیروز مقابل مادرید بازی می‌کردیم، با فردا فرق می‌کرد. هیچ دو بازی شبیه به هم نیستند. آنها یاد گرفتند، ما هم یاد گرفتیم. ما سعی می‌کنیم کاری را که باید انجام دهیم، انجام دهیم و تحت هر شرایطی این یک بازی دشوار است. این رؤیا و چیزی است که ما می‌خواهیم به آن برسیم.»

او در مورد اینکه آیا او و تیمش ترسی از رئال مادرید دارند، چنین واکنشی داشت: «من خیلی به آنها احترام می‌گذارم اما نمی‌ترسم. من آنها را تحسین می‌کنم، زیرا اینطور در مورد رئال فکر می‌کنم هرچند شما باور نمی‌کنید. اگر در پایان بازی رفت در مورد چمن اعتراض کردم، این مشکل آنهاست، اما اگر آنها فکر می‌کنند چمن خوب بوده، من حرفی ندارم. اگر آنها من را شکست دهند، همان‌طور که بارها اتفاق افتاده، به آنها تبریک خواهم گفت و برای‌شان آرزوی موفقیت می‌کنم.»

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز