بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

توصیه ماتیچ به ژائو نوس، هافبک مد نظر منچستریونایتد: در بنفیکا بمان و در لیگ قهرمانان بازی کن

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ | ۲۱:۲۹

نمانیا ماتیچ به ژائو نوس توصیه کرده است که برای انتقال از بنفیکا به تیمی بزرگ‌تر، عجله نکند.

طرفداری | به گزارش سایت گل، نام ژائو نوس با انتقال به منچستریونایتد گره خورده است؛ باشگاهی که گفته می‌شود برای جذب این ستاره جوان بنفیکا حاضر است هزینه زیادی کند. این بازیکن ۱۹ ساله از تمدید قرارداد خود با بنفیکا خودداری کرده، اما قرارداد فعلی او تا سال ۲۰۲۸ با این باشگاه اعتبار دارد. لیورپول و چلسی نیز به دنبال جذب نوس هستند. گفته می‌شود بند فسخ قرارداد او ۱۲۰ میلیون یورو تعیین شده است.

ماتیچ که در طول دوران حرفه‌ای خود هم برای بنفیکا و هم برای منچستریونایتد بازی کرده است، به طور واضح تحت تأثیر نوس قرار گرفته است، اما به این بازیکن جوان توصیه کرده است که در پایان فصل از انتقال به اولدترافورد صرف نظر کند. این هافبک باتجربه معتقد است که نوس باید برای ادامه رشد خود و همچنین بازی در لیگ قهرمانان در بنفیکا بماند؛ رقابتی که به احتمال زیاد منچستریونایتد در فصل آینده در آن حضور نخواهد داشت.

ماتیچ در مصاحبه با روزنامه اُ ژوگو گفت:

به نظر من خروج از بنفیکا، برای او زود است. اگر من جای او بودم، چند سال دیگر در بنفیکا می‌ماندم تا در لیگ قهرمانان بازی کنم و بیشتر بالغ شوم. مطمئنم زمان او فرا می‌رسد و بنابراین نیازی به عجله ندارد. ژائو همین الان هم در یک باشگاه بزرگ حضور دارد. مطمئن هستم آینده او در بنفیکا بسیار خوب خواهد بود. فکر می‌کنم برای خروج از بنفیکا زود است، اما در نهایت همیشه تصمیم نهایی با اوست. او بازیکن فوق‌العاده‌ای است. در ۱۹ سالگی، بازیکن شگفت‌انگیزی است. او آینده بنفیکا است. البته او مورد توجه برخی از باشگاه‌های لیگ برتر نیز قرار گرفته است. من واقعاً این نوع بازیکنان جوان را دوست دارم که با وجود کم‌سن بودن، با پختگی زیادی بازی می‌کنند.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *