قیمت خانه 80 متری در هشتگرد چند؟

هشتگرد، یکی از مناطق جذاب و سرسبزی است که در چند سال اخیر رشد و پیشرفت چشمگیری در حوزه گردشگری و ویلاسازی داشته است. این منطقه زیبا بسیار مورد توجه ساکنان کرج و تهران است. اگر به فکر خانه‌دار شدن هستید، آپارتمان 80 متری در هشتگرد از یک میلیارد تا 2 میلیارد و خرده‌ای قیمت دارد.

کاماپرس در این گزارش قیمت آپارتمان 80 متری در هشتگرد را بررسی می‌کند.

بیشتر بخوانید: 

قیمت آپارتمان‌ کلیدنخورده در هشتگرد

آپارتمان 80  متری دو خواب در هشتگرد یک ‌میلیارد و  210 میلیون تومان قیمت دارد؛ یعنی هر متر خانه در این منطقه حدودا 27 میلیون تومان است. این واحد با لوکیشن عالی، دسترسی آسان به مراکز رفاهی و درمانی، ساخت سال 1400 است اما کیلدنخورده. واحدی در طبقه اول یک ساختمان چهارطبقه که پارکینگ، انباری و آسانسور هم دارد. از ویژگی‌های دیگر این واحد مسکونی مشاعات تمیز، سالن نورگیر، کابینت تکمیل، نقاشی شده، گاز رومیزی، هود هوشمند و دو بالکن ویودار است.

با یک‌ میلیارد و 180 میلیون تومان یک واحد نوساز در هشتگرد بخرید

واحدی 80 متری، دو خواب نوساز با نمای سنگ یک میلیارد و 180 میلیون تومان قیمت دارد. این آپارتمان در طبقه آخر یک ساختمان 5 طبقه قرار دارد که به آسانسور، پارکینگ و همین‌طور انباری مجهز است. این واحد مسکونی با کف سرامیکی به سرویس ایرانی و فرنگی، گرمایش پکیج و رادیاتور نیز مجهز است.  آپارتمان مذکور به تمامی امکانات رفاهی، ورزشی و فرهنگی منطقه دسترسی راحت دارد.

راز آسمان پایتخت

با متری 27 میلیون و 500 هزار تومان در هشتگرد صاحبخانه شوید

واحد 80 متری دو خواب در بلوار مقداد 2 میلیارد و 200 میلیون تومان قیمت دارد. یعنی هر متر این واحد مسکونی 27 میلیون و 500 هزار تومان قیمت‌گذاری شده است. این واحد مسکونی 80 متری ساخت سال 1395 است بدون آسانسور اما با پارکینگ و انباری. این آپارتمان در طبقه دوم مجهز به پکیج شومینه، کمد دیواری فوق‌العاده تمیز، دسترسی به نانوایی، هایپر مستر و کلیه امکانات شهری است.

قیمت یک واحد در برج تنها یک میلیارد و 120 میلیون تومان

آپارتمان 80 متری، دو خواب در برج 12 طبقه در هشتگرد تنها یک میلیارد و 120 میلیون تومان قیمت دارد. به عبارتی هر متر این واحد مسکونی  14 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. این واحد مسکونی ساخت سال 1402 است و در طبقه 5 قرار دارد. واحد مسکونی مذکور در برجی مجلل واقع شده با تراس کاربردی و ویو ابدی. استخر، جکوزی، مهدکودک، روف گاردن، فضای سبز، سالن بدنسازی از دیگر ویژگی‌های این واحد مسکونی هستند.

انتهای پیام

مرتبط با : دیوارشیپور
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

7 دیدگاه برای “قیمت خانه 80 متری در هشتگرد چند؟

  1. ابراهیم گفته:

    زیر ساختها شهر هشت گرد مشکل داره از لوله کشی تا ساخت با مصالح ارزان اگر من باشم متری یک میلیون جای این خانه‌ها نمی‌دم از فازیک تا فاز هفت کار کردم ومیدانم

  2. ژاله گفته:

    درود برشما. لطفا قید کنید مسکن مهر یا شخصی ساز. اگر مربوط به مسکن مهر ک خانه هایی ک ما دیدیم یا پوک ساخته شدن یا بدنقشه یا درمنطقه ای بوده ک امکاناتش صفر یا شبیه پانسیون بودن.

  3. هم وطن گفته:

    قیمتهاش غیر منطقی هست با همین قیمت ها می شه در کرج فردیس وردآورد و گرم دره خرید که از لحاظ موقعیت مکانی و امکانات و دسترسی خیلی بهتر هست

    • امیرعلی گفته:

      80 ضربدر 27 میلیون میشه حدودا 2میلیارد و صد
      کسی که این مطلبو نوشته خودش یه ضرب ساده رو انجام نداده
      ضمن اینکه آپارتمان شیک و نو تو هشتگرد قدیم متری 35 تا40 میلیونه
      تو شهر جدید متری 25 میلیونه خوب شخصی ساز 27 -28 میلیونه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز