فوری / نحوه ثبت نام وام بدون بهره 100 میلیون تومانی بانک مهر ایران ویژه بانوان

بانک قرض الحسنه مهر ایران به منظور آسایش بانوانی که در این مجموعه سپرده قرض الحسنه دارند، طرح وامی به نام «اندوخته بانوان» را تدارک دیده است.

بانک مهر ایران برای خانم‌های دارای حساب مخصوص طرح اندوخته بانوان در هر یک از شعب خود، وام 100 میلیون تومانی را تدارک دیده است. البته بانوان به منظور درخواست این تسهیلات باید حداقل 800 هزار تومان به مدت چهار ماه در حساب خود نگهداری کنند. به منظور پرداخت این تسهیلات بانک اعتبارسنجی لازم را از متقاضیان انجام می‌دهد.

این وام با کارمزد چهار درصدی به بانوان پرداخت می‌شود. پس از دریافت این وام، بانوان این امکان را دارند ظرف مدت 36 ماه اقساط آن را بپردازند.

با توجه به شرایط مذکور، متقاضیان این وام پس از دریافت آن باید هر ماهه 3 میلیون و 30 هزار و 303 تومان قسط بدهند. کل سود این وام به 8 میلیون تومان می‌رسد. جمع رقم تسهیلات و سود آن نیز 108 میلیون و 300 هزار تومان اعلام شده است.

لازم به ذکر است بانوان سرپرست خانوار علاوه بر دریافت این وام، امکان مراجعه به استانداردی استان محل زندگی خود به منظور دریافت امتیازات ویژه مالی را دارند.

بانک قرض الحسنه مهر ایران به چه منظور شکل گرفته است؟
بانک قرض الحسنه مهر ایران به منظور ترویج وام دهی قرض الحسنه شکل گرفت و تاکنون توانسته در این راستا خدمات مفیدی و قابل توجهی را به مشتریان خود ارائه بدهد.

این بانک طی سال‌های فعالیت خود توانسته جایزه نخبه اقتصادی جهان اسلام، رتبه برتری در زمینه بانکداری اسلامی، رتبه اول برترین موسسات مالی اسلامی سال 2018 و … را به دست آورد.

اخباراقتصاد
پربازدید
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی