خبرگزاری کار ایران

نمایشگاه عکس گیلارت فرانسه برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۰۵۵۳

موضوع آیین‌ها و شادیانه‌های اقوام ایرانی

انجمن فرهنگی هنری گیلارت فرانسه با موضوع «آیین‌ها و شادیانه‌های اقوام ایرانی» چهارمین نمایشگاه عکس خود در شهر رِن فرانسه برگزار می‌کند.

به گزارش ایلنا، چهارمین نمایشگاه عکس انجمن فرهنگی هنری گیلارت فرانسه با موضوع «آیین‌ها و شادیانه‌های اقوام ایرانی» در شهر رِن فرانسه برگزار می‌شود. 

این نمایشگاه از ۲۹ آوریل ۲۰۲۴ (۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) لغایت ۳ می‌۲۰۲۴ (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۲) در «سالن نمایشگاهی خانه بین‌المللی رن» واقع در شهر رن فرانسه برگزار می‌شود و در آن ۳۰ اثر از آثار عکاسی ۱۸ عکاس به نام ایرانی مانند مهرداد اسکویی، سالار ارکان، اسحاق آقایی، احمد تاجی، اختر تاجیک، فواد توحیدی، مجید حجتی، محمد حورانفر، امین رحمانی، نادر رضاییان، احمد طاهرپور، امیر عبیداوی، سعید قاسمی، داود کهن ترابی، سعید محمودی ازناوه، مهسا مسلمی، قدیر وقاری، مهدی وقاری به نمایش گذاشته می‌شود. 

این آثار از میان بیش از ۳۰۰ عکس رسیده به دبیرخانه نمایشگاه انتخاب و برای نمایش برگزیده شدند. 

هیات انتخاب متشکل از احمد صدری، مهرداد اسکویی، بردیا صدرنوری، مهرناز کرمی و پرهام عرب همچون دوره گذشته انتخاب آثار این دوره از نمایشگاه را برعهده داشتند. 

انجمن فرهنگی هنری «گیلارت» هرساله نمایشگاه‌های عکسی را با هدف آشنایی بیشتر مخاطبان با فرهنگ و هنر ایران و حوزه جغرافیایی پارسی زبانان برگزار می‌کند. 

در نمایشگاه‌های عکس پیشین این انجمن در شهرهای رن و ویتقه فرانسه، موضوعات «لباس زنان در اقوام ایرانی» و «موسیقی در زندگی اقوام ایرانی» به نمایش در آمد که با استقبال مخاطبان مواجه شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز