بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

کدام ایرلاین‌ها اسپانسر کدام تیم‌های فوتبال هستند؟

نویسنده : ParsFootball Multimedia News
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ | ۱۱:۳۰

برای چندین سال است که خطوط هوایی اسپانسر باشگاه‌های ورزشی شده‌اند. بر اساس گزارشی از گلوبال دیتا در سال 2021  بیشتر از ۸۵ ایرلاین با ۲۷۳ باشگاه ورزشی قرارداد اسپانسرشیب داشتند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

اگر فوتبالی باشید احتمالاً با نام باشگاه‌هایی نظیر آرسنال، لستر سیتی، منچستریونایتد و باشگاه‌های از این نظیر آشنا هستید و شاید هم جز طرف‌داران پروپاقرص آن­ها باشید. اگر هم اهل سفر با هواپیما باشید، با نام ایرلاین‌هایی نظیر هواپیمایی امارات، ایر آسیا به گوشتان خورده است. آیا ممکن است ارتباطی بین این باشگاه‌های اروپایی با ایرلاین­های آسیایی باشد؟ پاسخ بله است.

برای چندین سال است که خطوط هوایی اسپانسر باشگاه‌های ورزشی شده‌اند. بر اساس گزارشی از گلوبال دیتا در سال 2021  بیشتر از ۸۵ ایرلاین با ۲۷۳ باشگاه ورزشی قرارداد اسپانسرشیب داشتند.

در این مقاله قصد داریم بگوییم کدام ایرلاین‌ها با کدام باشگاه ورزشی قرارداد حمایت مالی بسته‌اند.

هوا‌پیمایی امارات با آرسنال

هواپیمایی امارات در کنار خطوط دیگر هوایی خلیج‌فارس نظیر اتحاد ایر ویز و قطر ای ویز برای مدت ۱۰ تا ۱۵ سال گذشته جزء حامیان اصلی صنعت ورزش به حساب می‌آمدند. ارتباط بین هواپیمایی امارات و آرسنال نیز قدیمی است. این شرکت هواپیمایی در سال 2015 یکی از هواپیمایی‌های بوئینگ خود را با لوگوی آرسنال طراحی کرد.

شاید پیش خود فکر کنید که این شیوه از تبلیغ چه مزایایی می‌تواند داشته باشد. یکی از مزیت‌های اصلی آن شناخته شدن برند هواپیمایی امارات در کشوری است که مسابقات ورزشی آرسنال برگزار می‌شود. حس وفاداری­ای که طرف‌داران تیم آرسنال به تیم موردعلاقه‌شان دارند را نسبت به ایرلاین امارات پیدا می­کنند. همین موضوع باعث افزایش فروش بلیط­های این شرکت هواپیمایی می‌شود.

شرکت هواپیمایی ایر فلوت و منچستریونایتد

تیم منچستریونایتد یکی از شناخته‌شده‌ترین تیم‌های ورزشی در کشور انگلستان به حساب می‌آید. ایرلاین ایر فلوت یکی از حامی‌های رسمی این تیم است. تیم منچستریونایتد برای طراحی سفر و همچنین خدمات چارتر از این ایرلاین استفاده می‌کند. همچنین در سال 2014  بر روی بدنه یکی از هواپیماهای ایر فلوت به‌نام ای ۳۲۱ لوگو و طرح منچستریونایتد چسبانده شد.

شرکت هواپیمایی ایر آسیا و لسترسیتی

اگر به کشور مالزی سفر کرده باشید احتمالاً با نام شرکت حمل‌ونقل «ایر آسیا» آشنا باشید. این شرکت هواپیمایی ارزان‌قیمت با یک باشگاه ورزشی انگلیسی به‌نام «لستر سیتی» قرارداد حمایت مالی دارد. علت این ارتباط به خاطره شرکتی به‌نام «کینگ پاور گروپ» است. این شرکت مالک ایر آسیا و  لستر سیتی است. در سال 2017 بر روی یکی از ایرباس های ۳۲۰ این شرکت هواپیمایی لوگو و طرح باشگاه لستر سیتی چاپ شد.

ارتباطات تجاری بین منچستریونایتد و ایر آسیا

یکی دیگر از ارتباطات شاید کمی عجیب میان شرکت‌های هواپیمایی و باشگاه‌های ورزشی بین شرکت هواپیمایی مالزی به نام ایر آسیا و باشگاه منچستر یونایتد است. ازآنجاکه این تیم ورزشی در آسیا نیز طرف‌داران زیادی دارد، شرکت هواپیمایی ایر آسیا تصمیم می‌گیرد که طرح این باشگاه ورزشی را بر روی بدنه هواپیمای خود طراحی کند. نام این هواپیما ایرباس ای ۳۲۰ بود که از 2009 تا 2016 بر روی بدنه‌اش لوگوی منچستریونایتد را داشت.

کدام ایرلاین‌ها اسپانسر کدام تیم‌های فوتبال هستند؟

باشگاه لیورپول با هواپیمایی گارودا

بین جولای 2013 تا فوریه 2014 یکی از هواپیماهای ایرلاین «گارودا» که متعلق به کشور اندونزی است، بر روی بدنه­اش برچسب لیورپول را داشت. نام این هواپیما PK_GPA است. این ایرلاین معمولاً بین کشورهای آسیایی نظیر سنگاپور، هنگ‌کنگ و جاکارتا به جابجایی مسافر می­پردازد.

چگونه می‌توانیم بلیط بهترین ایرلاین ها را خریداری کنیم؟

از میان شرکت‌های هواپیمایی آسیایی که تاکنون نام بردیم، نام‌هایی نظیر امارات، قطر ایر ویز و همچنین ترکیش ایرلاین بیشتر شناخته شده است. این شرکت­ها به دلیل خدمات و امکانات با کیفیتی که به مسافران ارائه می­کنند، به عنوان بهترین ایرلاین­های خارجی در کشور ایران شناخته شده­اند.

کدام ایرلاین‌ها اسپانسر کدام تیم‌های فوتبال هستند؟

برای خرید بلیط هواپیمای این سه ایرلاین نیاز به یک مرجع خرید بلیط هواپیما دارید که در آن بتوانید بلیط هواپیمایی این سه ایرلاین‌ خارجی را با یکدیگر مقایسه کنید و با دیدن کلاس‌های پروازی و امکانات و خدمات هرکدام بتوانید بهترین را بر اساس قیمت، زمان و علاقه خود خریداری کنید.

بدین منظور می‌توانید به بازار آنلاین خدمات سفر که با نام سفرمارکت شناخته می‌شود مراجعه کنید. تنها کافی است که آدرس اینترنتی آن به نشانی safarmarket.com را در نوار ابزار بالای مرورگر خود تایپ کنید یا اپلیکیشن آن را از طریق مارکت‌های مختلف نظیر گوگِل پِلِی، کافه بازار یا سیبچه دانلود و بر روی گوشی هوشمند خود نصب کنید.

سفرمارکت مناسب چه مسافرینی است؟

اگر جزء آن دسته از مسافرانی هستید که می‌خواهید به با هزینه کمتری به کشورهای دیگر سفر کنید، سفرمارکت امکانات مختلفی در اختیار شما قرار داده است.

اگر ترجیح می‌دهید بلیط هواپیمای ایرلاین خاصی را خریداری کنید، در سفر مارکت می‌توانید از میان ایرلاین‌های داخلی و خارجی بلیط هواپیمای مورد نظرتان را انتخاب کنید.

اگر حوصله و وقت کافی برای سر زدن به تک‌تک وب‌سایت‌های فروش بلیط را ندارید، در سفرمارکت می‌توانید یک لیست جامع که توسط موتور جستجوی هوشمند سفر مارکت از میان ۴۵ وب‌سایت فروش بلیط گردآوری شده است را مشاهده کنید.

اگر می‌خواهید در سریع‌ترین زمان ممکن ارزان‌قیمت‌ترین بلیط را در روزهای آینده تماشا کنید، بخش تقویم قیمتی سفرمارکت این امکان را در اختیار شما قرار می‌دهد.

اگر وقت و حوصله کافی برای نشستن پشت لپ‌تاپ را ندارید، می‌توانید با نصب اپلیکیشن سفرمارکت بر روی گوشی هوشمند خود، در هر کجا که هستید، تنها با چند کلیک، از قیمتِ روز پرواز مورد نظرتان آگاه شوید و با مقایسه امکانات و خدمات بلیط­های مختلف، مناسب‌ترین پرواز را برای خود انتخاب کنید.

جمع‌بندی

چندین سال است که شرکت‌های هواپیمایی مختلفی نظیر ترکیش ایرلاین، امارات، قطر ایر ویز، ایر فلوت و شرکت‌های دیگر آسیایی برای آنکه برند خود را به مخاطبان بیشتری معرفی کنند و همچنین وفاداری بیشتری نسبت به برند خود ایجاد کنند، اقدام به اسپانسرینگ باشگاه‌های مطرح و معروف انگلستان کرده‌اند. در این مقاله گفتیم که کدام ایرلاین‌ها حامی مالی کدام باشگاه‌های ورزشی شده‌اند. درنتیجه این شیوه از تبلیغ اگر شما عاشق یک باشگاه خاص نظیر منچستریونایتد باشید و در کشور مالزی زندگی کنید، زمانی که ببینید یکی از شرکت‌های هواپیماهای ایرلاین کشورتان لوگو، طرح و رنگ باشگاه مورد علاقه­تان را بر روی بدنه هواپیمای خود چاپ کرده است، به احتمال زیاد برای سفر بعدی خود بلیط آن هواپیما را می­خرید.

 

دسته بندی ها : اخبار داغ , رپرتاژ آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *