هشدار به یارانه بگیران/ مراقب پیام «یارانه معیشتی نگرفتی بگیر» باشید

«یارانه معیشتی نگرفتی بگیر» | مراقب این پیامک های جعلی باشید

هشدار به یارانه بگیران/ مراقب پیام «یارانه معیشتی نگرفتی بگیر» باشید

پلیس فتای تهران و  وزارت رفاه به یارانه بگیران درخصوص ارسال پیامک های جعلی یارانه و کالابرگ الکترونیک هشدار دادند 

به گزارش عرشه آنلاین،پلیس فتا تهران بزرگ اعلام کرد  هر پیام دریافتی حاوی لینک از شماره های شخصی و یا پیامرسان های موبایلی با موضوع دریافت یارانه معیشتی به قصد کلاهبرداری و سرقت از حساب شماست. در صورت دریافت چنین پیامکی از بازکردن لینک خودداری کنید.

پلیس فتا تهران بزرگ: هر پیام دریافتی حاوی لینک از شماره های شخصی و یا پیامرسان های موبایلی با موضوع دریافت یارانه معیشتی به قصد کلاهبرداری و سرقت از حساب شماست. در صورت دریافت چنین پیامکی از بازکردن لینک خودداری کنید.

پیامکی با محتوای"سلام معیشتی نگرفتی بگیر" کلاهبرداری است!

به هیچ عنوان روی لینک موجود در این پیامک کلیک نکنید و اطلاعات شخصی خود را به اشتراک نگذارید.

اطلاعات مربوط به یارانه معیشتی فقط از طریق وب‌سایت رسمی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و یا پیامک‌های سرشماره‌های معتبر این وزارتخانه به شما ارائه می‌شود.

در صورت مشاهده چنین پیامک‌هایی، می‌توانید به پلیس فتا مراجعه و موضوع را گزارش دهید.

همراهان گرامی، مراقب کلاهبرداران سایبری باشید و اطلاعات بانکی و شخصی خود را به هیچ وجه در اختیار افراد ناشناس قرار ندهید.

با اطلاع‌رسانی به دیگران، به جلوگیری از این کلاهبرداری‌ها کمک کنید.

پیش از این درحالی همزمان با اجرای طرح کالابرگ الکترویک بازار پیامک‌های جعلی در خصوص یارانه گرم شده است که مشاور معاون رفاهی و امور اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به مردم هشدار داد که این پیامک‌ها «جعلی» بوده و به هیچ عنوان وارد لینک‌های ارسالی نشوند. 

سید رضا یحیوی» مشاور معاون وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی گفت: پیامکی که تحت عنوان کمک هزینه کالابرگ الکترونیکی ممکن است برای برخی افراد ارسال شده باشد، هیچ ارتباطی با کالابرگ الکترونیکی ندارد و از مردم عزیز خواهش می کنیم وارد لینک ارسال شده نشوند، زیرا باعث کلاهبرداری و خالی شدن حساب‌هایشان می شود.

وی گفت: هرگونه اطلاع رسانی درباره این طرح از طریق مراجع رسمی انجام می‌شود. مرجع اطلاع رسانی کالابرگ الکترونیکی صدا و سیما، برنامه کاربردی شما و سامانه «فارا» است که مردم می توانند مراجعه کنند و اخبار را از آن جا دنبال کنند. غیر از این‌ها مرجع اطلاع رسانی برای کالابرگ الکترونیکی نداریم؛ سامانه پیامکی ما نیز با سرشماره v.refah است.

گفتنی است اگر کسی از این بابت متضرر شده باید سریعا به پلیس فتا مراجعه کند

منبع: ایسنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 134027

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر