رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

برتری شاگردان شمسایی در اولین گام رقابت‌های جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ تایلند

14:10 - 30 فروردين 1403
کد خبر: ۴۷۶۸۷۷۴
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
برتری شاگردان شمسایی در اولین گام رقابت‌های جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ تایلند
تیم ملی فوتسال ایران نخستین گام جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ تایلند را با پیروزی آغاز کرد.

خبرگزاری میزان - بر اساس گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، ایران مدعی اصلی قهرمانی در جام ملت‌های آسیا موفق شد با نتیجه سه بر یک از سد افغانستان بگذرد.

در این مسابقه که ساعت ۱۲:۳۰ امروز پنجشنبه آغاز شد، سفیدپوشان ایران از همان دقایق نخست بازی پرفشار خود را بر حریف دیکته کردند و بار‌ها صاحب توپ شدند، اما بازی کاملاً دفاعی و فداکارانه بازیکنان افغانستان مانع از گلزنی شاگردان شمسایی در ده دقیقه اول شد. 

گل نخست ایران را مهدی کریمی بازیکن شماره ۱۱ ایران روی پاس زیبای سالار آقاپور به ثمر رساند، تا نیمه اول با همین نتیحه به پایان برسد. 

در ثانیه‌های ابتدایی نیمه دوم، سعید احمدعباسی با توپ‌ربایی و دریبل بازیکن مقابل یک سوپرگل به ثمر رساند. لژیونر تیم ملی دو دقیقه بعد دبل کرد و گل سوم ایران را هم به ثمر رساند.

پس از این گل افغانستان از لاک دفاعی بیرون آمد و در یک ضد حمله توانست توسط مهران غلامی که در تیم سفیرگفتمان تهران بازی می‌کند به گل برسد. 

پس از این گل ایران با شمسایی با تعویض‌های مکرر تلاش کرد سایر بازیکنانش را در فضای مسابقات قرار دهد تا مسابقه با نتیجه ۳ - ۱ به سود ایران به پایان برسد.

بازیکنان افغانستان که عموماً در ایران فوتسال خود را شروع کرده و برخی از آن‌ها در لیگ داخلی کشورمان بازی می‌کنند، از روز ۴ فروردین در تایلند اردوی خود را آغاز کرد و در بیش از ۱۲ بازی تدارکاتی به میدان رفت.

سرمربی، کادر فنی و حتی تیم رسانه افغانستان را هم ایرانی‌ها تشکیل می‌دهند. 

ایران در دومین دیدار دور گروهی، روز اول اردیبهشت ساعت ۲۱ به وقت تهران به مصاف بحرین خواهد رفت. 

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *