۵ میسلارواتر ارزان مناسب پوست خشک

۵ میسلار واتر ارزان مناسب پوست خشک

میسلارواتر به عنوان یک عنصر اصلی در روتین‌های مراقبت از پوست در سرتاسر جهان شناخته می‌شود و به دلیل توانایی آن در پاک‌سازی مؤثر پوست بدون از بین بردن رطوبت بسیار کاربردی است. برای افرادی که پوست خشک دارند، یافتن میسلار واتر مناسب برای حفظ سطح هیدراتاسیون و در عین‌ حال از بین بردن مؤثر آرایش، آلودگی و ناخالصی‌ها بسیار مهم است.

کاماپرس در این گزارش، ۵ میسلارواتر ارزان مناسب پوست خشک را معرفی می‌کند.

1-میسلارواتر رندل

میسلارواتر رندل مخصوص پوست‌های خشک فرموله شده و پاک‌سازی عمیق را بدون به خطر انداختن هیدراتاسیون ارائه می‌دهد. غنی شده با گلیسیرین، ویتامین E و B5، به طور مؤثر آرایش و آلودگی‌ها را پاک‌کرده و درعین‌حال پوست را مرطوب و تغذیه می‌کند. این محصول عاری از مواد شیمیایی مضر مانند پارابن و الکل بوده و به پوست احساس طراوت و شادابی می‌دهد. قیمت این محصول ۵۷ هزار تومان است.

1-میسلار واتر رندل 

2-میسلارواتر فور اور لیدی

میسلارواتر فور اور لیدی حاوی روغن درخت چای است که به دلیل خواص ضد آکنه و تسکین‌دهنده آن مشهور است. این میسلار واتر به طور مؤثر آرایش را پاک کرده، تولید سبویم را تنظیم و از بروز آکنه جلوگیری می‌کند. فرمول طراوت آن به پوست احساس تمیزی، تعادل و شادابی می‌دهد. قیمت این محصول ۵۹ هزار تومان است.

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

2-میسلار واتر فور اور لیدی 

3-میسلارواتر اوک شاین مدل روغن درخت چای

میسلارواتر اوک شاین مدل روغن درخت چای فواید اسید هیالورونیک و روغن درخت چای را برای پاک‌سازی و آبرسانی پوست ترکیب می‌کند. فرمول ملایم و درعین‌حال مؤثر آن ناخالصی‌ها و آرایش را از بین می‌برد و درعین‌حال تعادل رطوبت طبیعی پوست را حفظ می‌کند. برای استفاده روزانه ایده‌آل است و به پوست احساس طراوت، شفافیت و تغذیه می‌دهد. قیمت این محصول ۵۸ هزار و ۵۰۰ تومان است.

3-میسلار واتر اوک شاین مدل روغن درخت چای

4-میسلار اتر الیوکس

آب پاک‌کننده آرایش صورت الیوکس یک میسلار همه‌کاره است که برای انواع پوست از جمله پوست‌های خشک مناسب است. فرمول ملایم و درعین‌حال مؤثر آن آرایش و آلودگی‌ها را بدون ایجاد خشکی یا تحریک پاک می‌کند. ایده‌آل برای استفاده روزانه، پوست را تمیز، طراوت و احیا می‌کند. قیمت این محصول ۶۳ هزار تومان است.

4-میسلار واتر الیوکس

5-میسلارواتر نستور

میسلار واتر نستور پاک‌سازی ملایم و درعین‌حال مؤثر را برای انواع پوست ارائه می‌دهد و برای افراد دارای پوست خشک مناسب است. فرمول نوآورانه آن بدون زحمت آرایش، آلودگی‌ها را پاک و درعین‌حال پوست را تمیز، هیدراته و شاداب می‌کند. قیمت این محصول ۶۵ هزار تومان است.

5-میسلار واتر نستور 

انتهای پیام

مرتبط با : آیدا شاپآیمادورامدیاژویترین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز