استقلال همین الان هم قهرمان است | روزنو

Roozno | پایگاه خبری تحلیلی روزنو

به روز شده در: ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۲
کد خبر: ۶۱۶۸۷۸
تاریخ انتشار: ۱۸:۴۰ - ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
مهدی پاشازاده پیشکسوت استقلال اعتقاد دارد این تیم الان هم قهرمان لیگ است.

مهدی پاشازاده در خصوص شرایط استقلال اظهار داشت: استقلال بازی سختی را برابر شمس آذر دارد و امیدوارم مثل قبل بتواند از تک بازی‌های خود استفاده لازم را برده و برنده شود. تیم، تیم خوبی است و به نظرم همین الان هم قهرمان است.

وی در پاسخ به این سوال که چرا الان استقلال را قهرمان می‌داند، گفت: استقلال این فصل شرایط خیلی سختی را سپری کرد و با توجه به مشکلاتی که داشت خیلی خوب نتیجه گرفته است که با این شرایط من معتقدم استقلال همین الان هم قهرمان است و چیزی از یک قهرمان کم ندارد.

پاشازاده در ارتباط با مصاحبه اخیر سهیل مهدی و تغییر قوانین برای تعیین تیم قهرمان اعلام کرد: من که اصلا از این تغییرات تعجب نکردم. ده سال است که فوتبال ما همین است و متاسفانه ما قانونی نداریم. هر لحظه یک تصمیم جدید می‌گیرند و این بی قانونی آزار دهنده است.

مدافع اسبق استقلال در خصوص واگذاری احتمالی این باشگاه در روز‌های آتی گفت: فکر نمی‌کنم مشکلی حل شود چرا که الان چندین نفر تصمیم گیرنده هستند و من فکر می‌کنم این نوع واگذاری نه تنها خصوصی سازی نیست و بلکه شرایط را بدتر هم می‌کند. اگر فقط یک نفر تصمیم گیرنده بود، خیلی از مشکلات حل می‌شد.

پاشازاده در خصوص نقش تاثیر گذار داوران در بازی‌های باقی مانده لیگ و تعیین سرنوشت قهرمان اظهار داشت: یک اشتباه داوری ممکن است سرنوشت یک تیم را برای قهرمانی تغییر دهد. امیدوارم کمیته داوران و سازمان لیگ طوری داوران را ساپورت کنند که هیچ اشتباهی در بازی‌های باقی مانده لیگ سرنوشت تیم‌ها را برای قهرمانی تغییر ندهد.

عکس روز
خبر های روز