بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

با یک بند آزادسازی ۵۰ میلیون یورویی؛ رقابت آرسنال، چلسی و منچستریونایتد برای بنجامین ششکو

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ | ۲۰:۳۳

آرسنال در حال برنامه‌ریزی برای جذب یک مهاجم در تابستان امسال است و نام بنجامین ششکو، مهاجم لایپزیش، در لیست خرید آن‌ها قرار دارد.

طرفداری | به گزارش استاندارد اسپورت، توپچی‌ها پس از خروج از لیگ قهرمانان با شکست مقابل بایرن مونیخ در روز چهارشنبه، در حال برنامه ریزی برای نقل و انتقالات هستند. میکل آرتتا، سرمربی این تیم، می‌خواهد تیمش را برای فصل آینده تقویت کند و باشگاه با بررسی گزینه‌ها، ششکو، بازیکن 1.95 سانتیمتری اهل اسلوونی را دنبال می‌کند. آرسنال برای جذب این بازیکن 20 ساله با چلسی و منچستریونایتد که آن‌ها هم او را زیر نظر دارند، رقابت خواهد کرد. نمایندگان ششکو در طول این فصل مهمان بازی‌های چلسی و منچستریونایتد بوده‌اند.

ششکو همین تابستان گذشته از باشگاه خواهرخوانده‌، یعنی ردبول سالزبورگ به لایپزیش منتقل شد، اما این تیم بوندس‌لیگایی در حال آماده شدن برای زندگی بدون اوست و به دنبال یار جانشین می‌گردد. ششکو در قرارداد خود بند فسخ ۵۰ میلیون یورویی (۴۲.۷ میلیون پوندی) دارد که می‌تواند در تابستان فعال شود. ششکو در مجموع رقابت‌های این فصل ۱۳ گل به ثمر رسانده است و کارشناسان آینده درخشانی را برای او متصور هستند. 

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *