بهترین ساعت هوشمند میبرو با صفحه گرد + قیمت

ساعت هوشمند میبرو به عنوان یکی از ساعت‌های پرطرفدار در بازار شناخته می‌شود که هم با صفحه گرد و هم صفحه مستطیلی محصولاتی جذاب را عرضه می‌کند. ساعت‌های صفحه گرد این برند اغلب حالتی رسمی دارند. البته مدل‌های اسپرت آن نیز جذابیت داشته و طرفداران خاص خود را دارند. این محصولات اغلب قابلیت مکالمه داشته و حالات ورزشی مختلف را در اختیار کاربران قرار می‌دهند.

همچنین این ساعت‌ها از زبان فارسی در اعلان و پیام پشتیبانی کرده و اکثرا با سایز صفحه نمایش 1.3 تا 1.4 اینچی عرضه می‌شوند. این ساعت‌ها برای خانم‌ها و آقایان مناسب بوده و امکان استفاده مدل‌های آن برای تمام افراد وجود دارد.

کاماپرس در این گزارش بهترین ساعت هوشمند میبرو با صفحه گرد را با جست و جو در سایت‌های اینترنتی معرفی می‌کند.

ساعت هوشمند میبرو با مدل Lite 2

این ساعت هوشمند به عنوان یکی از محبوب‌ترین ساعت‌های هوشمند در بازار شناخته می‌شود که با انواع سیستم عامل‌های اندروید و آی او اس سازگاری داشته و در زمان تهیه این گزارش با قیمت 2 میلیون و 389 هزار تومان به فروش می‌رسد. این محصول میبرو ظرفیت باتری 350 میلی آمپر ساعتی داشته و از زبان فارسی در اعلان و پیام پشتیبانی می‌کند. همچنین این ساعت قابلیت مکالمه داشته و محصولی مناسب برای کاربرد روزمره و رسمی به حساب می‌آید. جنس بدنه این ساعت فلزی بوده و سایز صفحه نمایش آن 1.3 اینچ است.

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

ساعت هوشمند میبرو با مدل watch x1

این ساعت هوشمند میبرو با انواع سیستم عامل‌های اندروید 5 و بالاتر یا آی او اس 10 و بالاتر سازگاری داشته و با قیمت 1 میلیون و 550 هزار تومان به فروش می‌رسد. این محصول ظرفیت باتری 350 میلی آمپر ساعتی داشته و از زبان فارسی در اعلان و پیام پشتیبانی می‌کند. همچنین این ساعت هوشمند بدون قابلیت مکالمه بوده و استفاده آن علاوه بر روزمره برای ورزش نیز مناسب است. این ساعت از 38 حالت ورزشی مختلف پشتیبانی کرده و سایز صفحه نمایش 1.3 اینچی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

ساعت هوشمند میبرو با مدل A2

ساعتی دیگری که با صفحه گرد از برند میبرو می‌توان خریداری کرد مدل آ دو است که قابلیت مکالمه داشته و با قیمت 1 میلیون و 749 هزار تومان به فروش می‌رسد. این محصول میبرو ظرفیت باتری 350 میلی آمپر ساعتی داشته و از زبان فارسی در اعلان و پیام پشتیبانی می‌کند. همچنین این ساعت با سایز صفحه نمایش 1.39 اینچی عرضه شده و بازدهی باتری آن در حالت عادی به مدت 10 روز در نظر گرفته می‌شود.

ساعت هوشمند میبرو با مدل GS Pro

این ساعت هوشمند میبرو با ظرفیت باتری 460 میلی آمپر ساعته طراحی شده و با قیمت 3 میلیون و 699 هزار تومان به فروش می‌رسد. این محصول با سیستم عامل اندروید 10 و بالاتر و آی او اس 10 و بالاتر سازگاری داشته و از زبان فارسی در اعلان و پیام پشتیبانی می‌کند. همچنین این محصول با قابلیت مکالمه طراحی شده و سایز صفحه نمایش آن 1.43 اینچ در نظر گرفته می‌شود. این ساعت از 105 حالت ورزشی مختلف پشتیبانی می‌کند.

انتهای پیام

مرتبط با : 19 کالاتکنولایفدیجی لندمقداد آی تی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز