صدرنشینی پرسپولیس با یک برد رویایی +فیلم

تیم پرسپولیس در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر در مقابل صنعت نفت آبادان به پیروزی رسید تا موقتا جانشین استقلال در صدر جدول باشد.

صدرنشینی پرسپولیس با یک برد رویایی +فیلم

تیم پرسپولیس در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر در مقابل صنعت نفت آبادان به پیروزی رسید تا موقتا جانشین استقلال در صدر جدول باشد.

به گزارش عرشه آنلاین؛ تیم پرسپولیس امشب از هفته بیست و چهارم رقابت‌های لیگ برتر در ورزشگاه تختی آبادان به مصاف صنعت نفت رفت که این دیدار در نهایت با نتیجه ۳-۰ به سود سرخ‌پوشان پایتخت خاتمه پیدا کرد.

اوسمار ویرا برای این دیدار از نفرات زیر در ترکیب اصلی پرسپولیس استفاده کرد:

امیررضا رفیعی، حسین کنعانی، گئورگی گولسیانی، دانیال اسماعیلی فر، عبدالکریم حسن، مسعود ریگی، سروش رفیعی، مهدی ترابی، اوستون ارونوف، امید عالیشاه و عیسی آل‌کثیر.

پرسپولیس نیمه نخست را هجومی آغاز کرد و دانیال اسماعیلی‌فر در دقیقه ۸ روی کرنر امید عالیشاه با ضربه سر گل اول قرمزها را به ثمر رساند. در ادامه پرسپولیس توسط عیسی آل کثیر در دقیقه ۱۲ باز به گل رسید اما با تصمیم داور این گل مردود اعلام شد تا شاگردان اوسمار با برتری یک بر صفر به رختکن بروند.

در نیمه دوم پرسپولیس باز صاحب توپ و میدان بود و در دقیقه ۶۶ عیسی آل‌کثیر روی پاس مهدی ترابی سرخ‌پوشان را به گل دوم رساند.

در ادامه حملات پرسپولیسی‌ها بیشتر شد در دقیقه ۷۱ پس از برخورد توپ به دست بازیکن صنعت نفت در محوطه جریمه این تیم داور برای سرخ‌ها پنالتی اعلام کرد. حسین کنعانی‌زادگان پشت ضربه پنالتی ایستاد و زننده گل سوم پرسپولیس نام گرفت.

در نهایت بازی با همین نتیجه به پایان رسید تا پرسپولیس پیروزی شیرین در آبادان برسد.

پرسپولیس با این پیروزی ۵۲ امتیازی شد و با ۲ امتیاز بیشتر از استقلال و با یک بازی بیشتر صدرنشین شد.

منبع: روبرو نیوز

دیگر رسانه ها

کدخبر: 134109

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر